وان‌پلاس ۷تی پرو در آمریکا عرضه نخواهد شد - تکفارس 
وان‌پلاس ۷تی پرو در آمریکا عرضه نخواهد شد - تکفارس 
وان‌پلاس ۷تی پرو در آمریکا عرضه نخواهد شد - تکفارس 

وان‌پلاس ۷تی پرو در آمریکا عرضه نخواهد شد

امیر عسگری
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - 15:00
وان‌پلاس ۷تی پرو در آمریکا عرضه نخواهد شد - تکفارس 

وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو حدود ۴ ماه پیش معرفی شدند و بازارهای اروپا و هند به هر دو گوشی دسترسی دارند، اما مشتریان آمریکایی برای خرید وان‌پلاس ۷ پرو با محدودیت روبرو هستند.از ماه آینده نیز وان‌پلاس ۷تی و وان‌پلاس ۷تی پرو جایگزین این گوشی‌ها می‌شوند و به نظر می‌رسد فروش آنها نیز در آمریکا با محدودیت‌هایی روبرو شود.

طبق گفته مکس جی (Max J) که بخاطر افشاگری در مورد سامسونگ معروف است، سال آینده خرید وان‌پلاس ۷تی پرو در آمریکا میسر نخواهد بود و دلیل این تصمیم نیز هنوز مشخص نشده است.

طبق آخرین اطلاعات فاش شده وان‌پلاس ۷تی پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند. این گوشی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری آن نیز ۴۰۸۵mAh خواهد بود.

وان‌پلاس ۷تی پرو در آمریکا عرضه نخواهد شد - تکفارس 

از دیگر ویژگی‎های این گوشی قابلیت ضبط ویدیو سوپر اسلوموشن ۹۶۰ فریم بر ثانیه ۷۲۰p، اندروید ۱۰، شارژ سریع بهبود یافته به نام وارپ شارژ ۳۰تی (Warp Charge) که حدود ۲۰ درصد سریعتر از قبل است و حالت عکاسی ماکرو خواهد بود. بقیه مشخصات این گوشی مانند مدل قبل خواهد بود. نمایشگر ۶٫۷ اینچی فلوید آمولد، دوربین پشتی سه‌گانه، دوربین سلفی کشویی، حالت عکاسی در شب و سنسور اثرانگشت داخل صفحه نمایش از دیگر مشخصات این دستگاه است.

با وجود عدم داشتن برنامه برای ارائه وان‌پلاس ۷تی پرو در آمریکا، نسخه ویژه وان‌پلاس ۷تی پرو ۵G مک‌لارن بصورت اختصاصی برای وریزون (Verizon) در دسترس خواهد بود. پنل پشتی این دستگاه از فیبر کربن خواهد بود و از ۵G پشتیبانی می‌کند، اما دیگر مشخصات آن هنوز مشخص نشده است.

طبق گزارش‌ها گوشی دیگری که در بازار آمریکا عرضه می‌شود وان‌پلاس ۷تی خواهد بود و بنظر می‌رسد تقاضای قابل ملاحظه‌ای برای آن وجود دارد.

وان‌پلاس ۷تی نیز مانند ۷تی‌ پرو دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی نیز دارای دو نسخه با حافظه‌داخلی متفاوت باشد.

نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی فلوید آمولد، ناچ قطره‌ای، پشتیبانی از نرخ نوسازی تصاویر ۹۰ هرتز، پشتیبانی از +HDR10 و وضوح ۲۴۰۰X1080P از دیگر مشخصات این گوشی است. ضمنا این دستگاه دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه‌گانه است. این دوربین‌ها شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی f/1.6، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو ۲x خواهد بود.

ظرفیت باتری این دستگاه ۳۸۰۰mAh است و از وارپ شارژ ۳۰تی پشتیبانی می‌کند و با اندروید ۱۰ و آخرین نسخه اکسیژن اواس عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود وان‌پلاس ۷تی، ۷تی پرو و ۷تی پرو ۵G مک‌لارن روز سه‌شنبه ۱۵ اکتبر رسما معرفی شوند. پیش‌فروش این گوشی‌ها نیز بلافاصله پس از معرفی آنها آغاز می‌شود.

تاریخ عرضه وان‌پلاس ۷تی در آمریکا تفاوتی با زمان عرضه جهانی آن نخواهد داشت، اما احتمالا نسخه مک‌لارن در تاریخ متفاوتی در دسترس قرار بگیرد. این گوشی باید توسط وریزون عرضه شود و تاریخ آن نیز بستگی به این اپراتور دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید