عرضه اپلیکیشن PlayGalaxy Link توسط سامسونگ - تکفارس 
عرضه اپلیکیشن PlayGalaxy Link توسط سامسونگ - تکفارس 
عرضه اپلیکیشن PlayGalaxy Link توسط سامسونگ - تکفارس 

عرضه اپلیکیشن PlayGalaxy Link توسط سامسونگ

سید محمد معلمی
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - 17:00
عرضه اپلیکیشن PlayGalaxy Link توسط سامسونگ - تکفارس 

وب‌سایت Steam به کاربران این فرصت را داده تا بازی‌های مورد علاقه‌شان را از طریق نرم‌افزار Steam Link در گوشی‌های هوشمند اجرا کنند ولی اگر شما هم به محیط Steam علاقه چندانی ندارید، سامسونگ یک گزینه دیگر پیش‌روی‌تان قرار داده است. این برنامه که PlayGalaxy Link نام دارد، می‌تواند بازی‌های رایانه‌ای که کاربران می‌خواهند را در گوشی اجرا نماید. البته این سرویس فعلاً برای دارندگان آمریکایی و کره جنوبی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس در دسترس است.

برای بهره‌مندی از این سرویس، شما ابتدا باید نرم‌افزار مخصوص رایانه و بعد اپلیکیشن مخصوص موبایل را در نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس نصب کنید. سامسونگ عنوان کرده که به زودی گوشی‌های بیشتری از این نرم‌افزار پشتیبانی خواهند کرد. ضمن اینکه نسخه اندروید دستگاه باید ۹ یا جدیدتر باشد. لازم به ذکر است که رایانه هم باید مشخصات فنی زیر را داشته باشد:

سیستم عاملویندوز ۱۰
CPUCore i5 اینتل یا جدیدتر
GPU·      NVIDIA GTX 1060 یا جدیدتر

·      AMD Radeon RX 550 یا جدیدتر

رم۸ گیگابایت
نقطه دسترسیمودم Gigabit

زمانی که نرم‌افزار مخصوص رایانه را نصب کردید، به صورت خودکار بازی‌ها را تشخیص خواهد داد ولی امکان اضافه کردن خودکار آنها نیز وجود دارد. در مرحله بعد، می‌توانید از اپلیکیشن نصب شده در گوشی خود بهره ببرید تا رایانه را پیدا کرده و بازی‌ها را پخش نماید. لازم به ذکر است که سامسونگ هنوز اعلام نکرده که آیا محدودیت‌هایی در زمینه پخش بازی‌ها وجود خواهد داشت یا خیر.

نرم‌افزار PlayGalaxy Link به شما اجازه می‌دهد تا صرف‌نظر از شبکه اینترنتی که به آن وصل شده‌اید، بازی‌ها را اجرا کنید. حتی در آن قابلیتی به نام Wake on LAN هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید رایانه را روشن کرده و شروع به بازی کردن کنید. این نرم‌افزار همچنین، از دسته‌های بلوتوثی نیز پشتیبانی می‌کند ولی خودِ سامسونگ پیشنهاد کرده که از Glap controller که با گوشی‌های گلکسی همگام‌سازی شده استفاده گردد.

دانلود نسخه کامپیوتری نرم‌افزار PlayGalaxy Link

دانلود نسخه موبایلی نرم‌افزار PlayGalaxy Link

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید