نمونه تصاویر گرفته شده با ویوو وی ۱۷ پرو منتشر شدند - تکفارس 
نمونه تصاویر گرفته شده با ویوو وی ۱۷ پرو منتشر شدند - تکفارس 
نمونه تصاویر گرفته شده با ویوو وی ۱۷ پرو منتشر شدند - تکفارس 

نمونه تصاویر گرفته شده با ویوو وی ۱۷ پرو منتشر شدند

سید محمد معلمی
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - 20:30
نمونه تصاویر گرفته شده با ویوو وی ۱۷ پرو منتشر شدند - تکفارس 

چند روز پیش تصاویری از گوشی ویوو وی ۱۷ پرو منتشر شد که دوربین سلفی دوگانه آن را نشان می‌داد. امروز اما، اطلاعات بیشتری از این دستگاه به دستمان رسیده است.

این کمپانی چینی ویدیوی معرفی ویوو وی ۱۷ پرو را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده تا از طریق آن محصولش را از همه جهات به خصوص پنل پشتی که تا کنون برای همه ناشناخته بود، نشان دهد.

 

در ادامه نیز تصاویری منتشر شده که گفته می‌شود با دوربین این دستگاه به ثبت رسیده‌اند. البته کاملاً مشخص است ویوو برای گرفتن این عکس‌ها با NatGeo مسافر اهل کشور هندوستان همکاری کرده است.

به خاطر اینکه این تصاویر کوچک و توسط توییتر فشرده شده‌اند، در مورد کیفیت آنها نمی‌توانیم اظهارنظر نمی‌کنیم. به علاوه، کمپانی سازنده به خاطر جلب توجه کاربران طبیعی است تصاویری منتشر نماید که کیفیت بالایی دارند.

بر اساس ویدیوی منتشر شده، ویوو وی ۱۷ پرو دوربین عقب چهارگانه‌ای خواهد داشت که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی آن هم ۳۲ مگاپیکسلی است. در این بین هنوز نمی‌دانیم سنسور دوم دوربین سلفی چه نوع حسگری خواهد بود اما احتمال می‌دهیم زاویه گسترده باشد تا بتوانید از مناظر بیشتری عکسبرداری کنید.

ویوو شعار محصول جدیدش را Wider Selfie, Clearer Night اعلام کرده تا نشان دهد دوربین عقب آن از حالت عکسبرداری در شب بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این دستگاه در دو رنگ سفید و مشکی یا آبی تیره تولید خواهد شد. متأسفانه به خاطر کیفیت پایین این ویدیو نمی‌توانیم دقیقاً بگوییم رنگ دوم این گوشی چه خواهد بود.

روش بازگشایی قفل نمایشگر این دستگاه سنسور اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است و حاشیه‌های اطراف پنل آن نیز بسیار باریک خواهند بود.

در پایان اشاره کنیم که احتمالاً ویوو وی ۱۷ پرو در پایان ماه جاری میلادی معرفی گردد و ابتدا در کشور هند به فروش برسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید