بزودی یک قابلیت جدید به دایرکت اینستاگرام افزوده خواهد شد - تکفارس 
بزودی یک قابلیت جدید به دایرکت اینستاگرام افزوده خواهد شد - تکفارس 
بزودی یک قابلیت جدید به دایرکت اینستاگرام افزوده خواهد شد - تکفارس 

بزودی یک قابلیت جدید به دایرکت اینستاگرام افزوده خواهد شد

بهنام خدابخشی
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - 17:59
دایرکت اینستاگرام

اکنون اینستاگرام در حال آزمایش یک قابلیت جدید می‌باشد که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند افرادی که به آن‌ها پیام می‌دهند را انتخاب نموده و به نوعی کنترل بخش دایرکت اینستاگرام را به عهده‌ی کاربر می‌گذارد. هم‌اکنون کاربران می‌توانند به سایر کاربران بدون هیچ محدودیتی پیام بدهند. همین امر سبب می‌گردد تا تعداد اسپم‌هایی که افراد ناخواسته به چت‌های گروهی اضافه‌ می‌کنند، افزوده شود و بتوانند به راحتی افراد را به سایت‌های مخرب و آلوده به بدافزار تشویق نمایند.

هم‌اکنون، فیس‌بوک در حال فعالیت بر روی یک قابلیتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا افرادی که در اینستاگرام دنبال نکرده‌اید، نتوانند به شما پیام خصوصی ارسال نمایند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند فالوئرهای خود را کنترل نموده و دسترسی آن‌ها محدود نمایند. در اصل این قابلیت بسیار کاربردی بوده و باید از همان ابتدا در اینستاگرام تعبیه می‌شد. این تغییر در طول این هفته توسط شیطان اینستاگرام، Jane Manchum Wong، مشاهده شده است.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی رسمی خواهد شد ولی دیر یا زود امنیت صندوق پیام‌های ورودی اینستاگرام افزایش خواهد یافت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید