تصاویری از گلکسی فولد ۲ منتشر شد - تکفارس 
تصاویری از گلکسی فولد ۲ منتشر شد - تکفارس 
تصاویری از گلکسی فولد ۲ منتشر شد - تکفارس 

تصاویری از گلکسی فولد ۲ منتشر شد

سید محمد معلمی
۹ شهریور ۱۳۹۸ - 16:00
تصاویری از گلکسی فولد ۲ منتشر شد - تکفارس 

معمولاً همیشه این‌گونه است که اولین نسل از گوشی‌ها موفقیت چندانی به دست نمی‌آورد و پس از اینکه مشتریان آنها را خریداری می‌کنند، تازه مشکلات دستگاه نمایان می‌شوند. به نظر می‌رسد این قانون در مورد گوشی تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی فولد خیلی خوب خودش را نشان داد چرا که کمپانی کره‌ای متوجه شد در بخش لولای نمایشگر آن اشکالاتی وجود دارد. به همین دلیل تصمیم گرفت عرضه آن را متوقف کند و نسخه تعمیر شده گلکسی فولد را در ماه آوریل به دست مشتریان برساند اما این‌گونه نشد تا همگان منتظر عرضه این گوشی در ماه سپتامبر (پنج ماه بعد از آوریل) باشند. اما با توجه به اینکه سامسونگ پس از معرفی اولین نمونه از خط تولید یک محصول، مدل پیشرفته‌تر آن را تولید می‌کند، به نظر می‌رسد باید به زودی شاهد رونمایی از گلکسی فولد ۲ باشیم.

بر اساس ادعای یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای، سامسونگ در تلاش است تا گلکسی فولد ۲ را آماده معرفی در بهار کند. آن‌طور که گزارش شده، دومین نسل از گوشی‌های تاشو سامسونگ دارای نمایشگری ۸ اینچی خواهد بود و ضخامت بسیار کمی خواهد داشت. ضمن اینکه پوشش آن هم شیشه انعطاف‌پذیر است تا دیگر اشکالی از نظر محافظت از نمایشگر پیش نیاید.

با معرفی گلکسی فولد، بسیاری از افراد امیدوار بودند که سامسونگ ناچ موجود در آن را با تولید نسل‌های بعدی این خط تولید از بین ببرد. حالا سایت LetsGoDigital ادعا کرده که بر اساس پتنت منتشر شده، کمپانی کره‌ای می‌خواهد ناچ بالای نمایشگر گلکسی فولد ۲ را بسیار کوچک‌تر کند.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، سامسونگ جاهای مختلف (چپ، راست و مرکز) برای قرارگیری ناچ را امتحان کرده و پیش از اینکه سراغ سایر امکانات برود، تصمیم گرفته ابتدا جای این بریدگی را تثبیت کند.

در مورد دیگر مشخصات فنی گلکسی فولد ۲ می‌توانیم به نمایشگر ۸ اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک، پردازنده کووالکوم اسنپدراگون ۸۶۵ با مودم X55 شبکه نسل ۵ ارتباطات، رم ۱۲ و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی اشاره کنیم. در این بین، امکانات دوربین این گوشی یکی علامت سؤالات بزرگ در ذهن علاقه‌مندان است که البته احتمال می‌رود این قسمت نیز پیشرفته‌تر از قبل شود.

از آن جایی که رقابت اکثر شرکت‌های تولیدکننده گوشی در سالیان اخیر، دوربین بوده است، شنیده می‌شود که سامسونگ هم می‌خواهد امکاناتی در گلکسی اس ۱۱ قرار دهد که تا کنون در محصولات این کمپانی کره‌ای ندیده‌ایم. از آن جمله امکانات می‌توانیم به زوم پیشرفته‌تر و کوچک‌تر کردن لنز اشاره کنیم.

حالا و با توجه به اینکه گلکسی فولد ۲ پیشرفته‌ترین و احتمالاً گران‌ترین دستگاه سامسونگ به شمار می‌رود، مطمئناً می‌توانیم انتظار داشته باشیم همان دوربینی که در گلکسی اس ۱۱ به کار رفته، در این دستگاه هم استفاده شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید