احتمال تولید هوآوی پی ۳۰ در دو رنگ دیگر - تکفارس 
احتمال تولید هوآوی پی ۳۰ در دو رنگ دیگر - تکفارس 
احتمال تولید هوآوی پی ۳۰ در دو رنگ دیگر - تکفارس 

احتمال تولید هوآوی پی ۳۰ در دو رنگ دیگر

سید محمد معلمی
۹ شهریور ۱۳۹۸ - 15:00
احتمال تولید هوآوی پی ۳۰ در دو رنگ دیگر - تکفارس 

در ماه مارس ۲۰۱۹، هوآوی گوشی‌های پرچمدار جدید خودش را معرفی و آنها را پی ۳۰، پی ۳۰ پرو و پی ۳۰ لایت نام‌گذاری کرد. این شرکت توانست با بهبود دوربین این دستگاه‌ها انقلاب تازه‌ای در شیوه عکسبرداری با گوشی‌های هوشمند به راه بیندازد به همین دلیل بسیاری از کارشناسان دلیل موفقیت این دستگاه‌ها را توانایی آنها در زمینه گرفتن عکس‌های باکیفیت می‌دانند.

حالا خبر رسیده که هوآوی می‌خواهد مدل پی ۳۰ را در دو رنگ دیگر نیز تولید کند. بر این اساس، مشتریان قادر خواهند بود به زودی این دستگاه را در دو رنگ کریستالی آبی و کریستالی خاکستری خریداری کنند.

کریستالی آبی به‌گونه‌ای طراحی شده که در فضاهای مختلف و با توجه شرایط نورپردازی رنگ آن تغییر می‌کند بنابراین امکان دارد در برخی مواقع هوآوی پی ۳۰ را آبی ببینید و بعضی وقت‌ها آن را به رنگ سفید مشاهده کنید.

رنگ دیگر که کریستالی خاکستری نام دارد، ممکن است به چشم بسیاری از افراد آشنا بیاید. باید اشاره کنیم که پرچمدار سابق گوگل یعنی پیکسل ۲ ایکس ال هم پیش از این با همین شیوه طراحی شده بود و اتفاقاً با استقبال زیادی هم روبه‌رو شد. همان‌طور که در این تصاویر می‌بینید، قسمت پایینی پنل گوشی سفید خاکستری و قسمت بالایی آن که محل قرارگیری دوربین عقب است، به رنگ مشکی دیده می‌شود.

جهت یادآوری عرض کنیم که هوآوی پی ۳۰ دارای نمایشگری ۶٫۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۳۴۰*۱۰۸۰ پیکسل یا فول اچ‌دی پلاس بوده و نسبت بدنه به تصویر آن ۱۹٫۵:۹ است. این دستگاه از پردازنده ساخت هوآوی یعنی کایرین ۹۸۰ بهره می‌برد و رم و حافظه داخلی آن به ترتیب ۶ و ۱۲۸ گیگابایت است.

در قاب پشتی این گوشی، سه لنز ۴۰ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با قدرت زوم اپتیکال ۳ برابری و ۱۶ مگاپیکسلی زاویه گسترده وجود دارد. دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسلی است و یک باتری ۳۶۵۰ میلی‌آمپری هم به عنوان منبع نیرو انجام وظیفه می‌کند. یکی از روش‌های بازگشایی قفل نمایشگر هوآوی پی ۳۰ که سنسور بیومتریک به شمار می‌رود، حسگر اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. ضمن اینکه کمپانی چینی این محصولش را با تأییدیه IP53 در برابر باران و قطرات آب محافظت کرده است.

انتظار می‌رود هوآوی دو رنگ این گوشی را در نمایشگاه IFA سال ۲۰۱۹ برلین آلمان که از هفته آینده برگزار می‌شود، رونمایی کند. لازم به ذکر است که این شرکت قبلاً هم با سری پی ۲۰ چنین اقدامی را صورت داده بود به طوری که ۴ رنگ جدید آن را پیش از برگزاری نمایشگاه IFA سال ۲۰۱۸ معرفی کرد.

نمایشگاه IFA امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ سپتامبر و در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود و انتظار داریم در آن شاهد رونمایی از گوشی‌های جدید خانواده میت ۳۰ باشیم تا بتوانیم آنها را پرچمداران تازه هوآوی اعلام کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید