احتمال رونمایی از سری ۷تی وان‌پلاس در ۲۶ سپتامبر - تکفارس 
احتمال رونمایی از سری ۷تی وان‌پلاس در ۲۶ سپتامبر - تکفارس 
احتمال رونمایی از سری ۷تی وان‌پلاس در ۲۶ سپتامبر - تکفارس 

احتمال رونمایی از سری ۷تی وان‌پلاس در ۲۶ سپتامبر

امیر عسگری
۸ شهریور ۱۳۹۸ - 14:00
احتمال رونمایی از سری ۷تی وان‌پلاس در ۲۶ سپتامبر - تکفارس 

در حال وارد شدن به فصلی هستیم که شرکت‌های بزرگ مشغول تدارک برای رونمایی از گوشی‌های پرچمدار خود در هفته‌ها و ماه‌های آتی هستند. یکی از این شرکت‌ها وان‌پلاس است که انتظار می‌رود تا بزودی از سری به روزشده وان‌پلاس ۷ رونمایی کند.

با توجه به توییتی که ایشان آگاروال (Ishan Agarwal) افشاگر معروف منتشر کرده، نشان می‌دهد این شرکت همچنان از استراتژی دو مدل استفاده می‌کند و بدین ترتیب باید منتظر وان‌پلاس ۷تی و ۷تی پرو باشیم. ظاهرا این تلفن‌ها روز ۲۶ سپتامبر در دهلی‌نو معرفی می‌شوند.

در این توییت به مشخصات گوشی ۷تی نیز اشاره شده که شامل پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، ۸گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن می‌شود.

اما موضوع جذابی که برای مدل ارزان وان‌پلاس انتظار آن را داریم استفاده از نمایشگر ۱۴۴۰p و نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتز خواهد بود که پیش از این در گوشی وان‌پلاس ۷پرو شاهد بودیم. ضمنا اندازه ناچ نیز نسبت به وان‌پلاس ۷ کوچکتر شده است.

توییت ایشان آگاروال:

وان‌پلاس ۷تی و ۷تی پرو روز ۲۶ سپتامبر در دهلی‌نو رونمایی می‌شوند.

مشخصات ۷تی: ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت، رنگ‌های نقره‌ای و آبی، نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی سوپر آمولد ۲K 90hz و ناچ کوچک.

پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، باتری ۳۸۰۰mAh، دوربین سه‌گانه ۴۸مگاپیکسل+۱۶مگاپیکسل+۱۲مگاپیکسل، دوربین جلو ۱۶مگاپیکسل، قابلیت فیلمبرداری ۹۶۰fps 10sec، اسلوموشنو تصویربرداری با زاویه عریض و حالت عکاسی در شب.

همانگونه که مشخص است این اطلاعات با مشخصاتی که پیش از این افشا شده بود نیز مطابقت دارد. با پشتیبانی مدل ارزانتر از نمایشگر ۹۰Hz، باید دید چه چیزی باعث تفاوت بین این مدل و مدل پرو می‌شود. آگاروال اعلام کرده که مشخصات مدل پرو نیز بزودی اعلام می‌شود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید