تاریخ معرفی هوآوی میت ۳۰ تایید شد - تکفارس 
تاریخ معرفی هوآوی میت ۳۰ تایید شد - تکفارس 
تاریخ معرفی هوآوی میت ۳۰ تایید شد - تکفارس 

تاریخ معرفی هوآوی میت ۳۰ تایید شد

بهنام خدابخشی
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 09:32
هوآوی میت ۳۰

همانطور که می‌دانید کمپانی هوآوی تصمیم دارد تا میت ۳۰ (Mate 30) را به بازار عرضه نماید. این کمپانی با وجود این که اخیرا به دلیل درگیری‌های تجاری میان ایالات متحده و چین با مشکلات بسیاری روبرو شده ولی بر روی این گوشی هوشمند فعالیت بسیار زیادی داشته است. شایان ذکر است که این کمپانی به طور رسمی حضور این دستگاه را تایید نکرده ولی بر اساس شایعات و خبرهای منتشر شده وجود آن تایید شده است.

اکنون ادعای جدیدی در مورد معرفی این گوشی هوشمند توسط یک وب‌سایت روسی مطرح شده است. بر اساس گفته‌ی Hi-Tech، کمپانی هوآوی تصمیم دارد تا در تاریخ ۱۹ سپتامبر، در اروپا از هوآوی میت ۳۰ رونمایی به عمل آورد. پیش‌بینی می‌شود که قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند را پردازنده‌ی کایرین ۹۹۰ تشکیل بدهد. روز گذشته، سرانجام این شرکت خبرهایی را در مورد سیستم‌عامل Harmony منتشر نمود اما هنوز مشخص نیست که تصمیم دارد در میت ۳۰ از سیستم‌عامل اختصاصی خود استفاده کند یا همان رویه‌ی پیشین (اندروید ۹٫۰ پای) را در پیش بگیرد؟!

انتظار می‌رود که هوآوی یک نسخه‌ی لایت (Lite) را در کنار مدل استاندارد رونمایی نماید. البته این مورد در شایعات اعلام گردیده است و هیچگونه اعتباری ندارد و نمی‌توانیم در این مورد تصمیم نهایی بگیریم. اکنون تنها باید منتظر بمانیم تا به زمان رونمایی از این دستگاه نزدیک شویم و خبرهای مربوط به این دستگاه را مطالعه کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید