لپ‌تاپ پیکسل بوک ۲ تأییدیه FCC دریافت کرد - تکفارس 
لپ‌تاپ پیکسل بوک ۲ تأییدیه FCC دریافت کرد - تکفارس 
لپ‌تاپ پیکسل بوک ۲ تأییدیه FCC دریافت کرد - تکفارس 

لپ‌تاپ پیکسل بوک ۲ تأییدیه FCC دریافت کرد

سید محمد معلمی
۴ مرداد ۱۳۹۸ - 18:30
لپ‌تاپ پیکسل بوک ۲ تأییدیه FCC دریافت کرد - تکفارس 

گوگل تا کنون اعلام کرده که باید منتظر لپ‌تاپ پیکسل بوک ۲ باشیم زیرا به نظر می‌رسد این دستگاه از نظر سخت‌افزاری تقریباً آماده شده است. حالا مدارکی منتشر شده که نشان می‌دهد این رایانه همراه تأییدیه‌های FCC را دریافت کرده است. آن‌طور که به نظر می‌رسد، مدارک صادر شده تا ۱۸۰ روز دیگر یعنی زمان برگزاری رونمایی از محصولات جدید گوگل در ماه اکتبر اعتبار خواهند داشت.

برای اینکه این خبرها را مرتبط با پیکسل ۲ بدانیم، شواهدی وجود دارد. مثلاً، این مدارک توسط شرکت Quanta (کمپانی که اولین نسل از لپ‌تاپ‌های پیکسل بوک را تولید کرد) فاش شده‌اند. به علاوه، آرم FCC هم دقیقاً به گونه‌ای نوشته شده که در سایر دستگاه‌های پیکسل گوگل به چشم می‌خورد.

البته در این بین یک نکته ما را به شک می‌اندازد و آن هم نام کاربری دستگاه مذکور در کمیسیون ارتباطات فدرال است که در این اسناد HFSG021A نوشته شده است. این نوع نام‌گذاری، به شماره مدل گوشی‌های پیکسل گوگل شباهت زیادی دارد چرا که پیکسل ۳a از علائم G020A بهره می‌برد حال آن‌که لپ‌تاپ‌های پیکسل بوک دارای علائم HFSC0A بودند. به هر حال، با توجه به اهمیت نداشتن اسامی تجاری محصولات مختلف در FCC، امکان دارد گوگل در آینده این علائم را تغییر دهد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد امکانات پیکسل بوک ۲ نداریم ولی پس از تولید و عرضه ناموفق لپ‌تاپ Pixel Slate، انتظار می‌رود گوگل بهترین مشخصات فنی را در این محصولش به کار ببرد تا بتواند سیستم عامل Chrome OS را باز هم یک پلتفرم کارآمد مطرح کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید