منتظر سامسونگ گلکسی Book S باشید - تکفارس 
منتظر سامسونگ گلکسی Book S باشید - تکفارس 
منتظر سامسونگ گلکسی Book S باشید - تکفارس 

منتظر سامسونگ گلکسی Book S باشید

علی اسکندری
۲ مرداد ۱۳۹۸ - 22:00
منتظر سامسونگ گلکسی Book S باشید - تکفارس 

برند سامسونگ برای سال‌هاست که در بخش گوشی‌های هوشمند و به‌طور کل تکنولوژی در حال فعالیت است و محصولات جذابی را به بازار عرضه کرده است. این شرکت یکی از موفق‌ترین برندهای حوزه فن‌آوری محسوب می‌شود که همیشه کاربران وفادار و ثابت زیادی دارد که هر سال منتظر محصولات جدید این شرکت هستند. سامسونگ به‌زودی از دستگاه مرموز خود به‌نام گلکسی Book S پرده برمی‌دارد که گفته می‌شود دارای قابلیت‌های بسیاری است. این دستگاه یک گجت هوشمند قابل‌حمل است تا بتوانید آن را به مسافرت ببرید و در هرجایی قادر به انجام کارهای روزمره یا حتی حرفه‌ای خود باشید. در ادامه بیش‌تر در مورد این دستگاه توضیح داده‌ایم.

همیشه قبل از معرفی هر محصولی (مخصوصا از برندهای شناخته شده) شایعات و اخبار زیادی حول‌محور آن در فضای مجازی منتشر می‌شوند. محصول جدید سامسونگ هم در راه است و با نام سامسونگ گلکسی Book S به بازار عرضه خواهد شد. این در حالی‌ست که به‌زودی شاهد معرفی از پرچم‌دار ۲۰۱۹ این شرکت به‌نام گلکسی نوت ۱۰ خواهیم بود که به‌نظر می‌رسد یکی از بهترین موبایل‌های هوشمند بازار باشد. اما سامسونگ گلکسی Book S چه ویژگی‌هایی دارد. تاحالا تنها بخشی از مشخصات این دستگاه که چیزی بین یک تبلت جذاب و یک لپ‌تاپ حرفه‌ای است، به بیرون درز کرده است. اما همین اطلاعات کم نیز می‌توانند سامسونگ گلکسی Book S را تداعی نمایند. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها و در عین حال کاربردی‌ترین آن‌ها، سیستم‌عامل مایکروسافت است. سامسونگ با کمک این غول دنیای نرم‌افزار این امکان را به شما می‌دهد تا به‌صورت پیش‌فرض از پلتفورم مایکروسافت در سامسونگ گلکسی Book S بهره‌مند شوید و به انجام کارهای مختلف مثل بازی و اجرای برنامه‌ها بپردازید. نسخه سیستم‌عامل نیز یکی دیگر از اطلاعات لو رفته است.

به‌نظر می‌رسد شرکت تولیدکننده برای محصول خود آخرین نگارش ویندوز را یعنی ویندوز ۱۰ را در نظر گرفته تا به جدیدترین تکنولوژی‌ها دسترسی داشته باشید و از بهترین قابلیت‌ها بهره‌مند گردید. اما مجهز شدن سامسونگ گلکسی Book S به ویندوز ۱۰ چه تبعاتی را در پی دارد؟ به‌طور مثال فرض کنید می‌خواهید اقدام به ساخت یک پاورپوینت کنید. در این موقعیت (البته اگر به‌دنبال کاری حرفه‌ای و جذاب هستید) نمی‌توانید به گوشی هوشمندتان مراجعه کنید. چراکه موبایل‌های هوشمند با تمام قدرت خود دارای یک برنامه حرفه‌ای در این زمینه نیستند و نمی‌توانند نیاز شما را برطرف کنند. در نتیجه نیاز به دستگاهی مجهز به ویندوز ۱۰ خواهید داشت. در این صورت سامسونگ گلکسی Book S همان‌ چیزی‌ است که به‌دنبالش هستید. یک گجت هوشمند غول‌پیکر و در عین حال قابل‌حمل که به‌ آخرین نسخه سیستم‌عامل مایکروسافت مجهز است. اما موضوع فقط به برنامه آفیس ختم نمی‌شود، همان‌طور که می‌دانید اکوسیستم مایکروسافت میلیون‌ها برنامه کاربردی و حرفه‌ای را مثل سری برنامه‌های ادوبی پشتیبانی می‌کند که برای هر کسی جذاب هستند. برای همین با خرید سامسونگ گلکسی Book S یک دستگاه حرفه‌ای دریافت می‌کنید تا در مکان و زمانی بتوانید به انجام اعمال روزمره خود بپردازید.

منتظر سامسونگ گلکسی Book S باشید - تکفارس 

پیش از سامسونگ گلکسی Book S نیز دستگاه‌هایی با ویندوز ۱۰ نیز به بازار معرفی شده‌اند که هویتی بین تبلت و لپ‌تاپ داشته‌اند. اما بیش‌تر این دستگاه‌ها به‌دلیل قدرت پایین و بازاریابی ضعیف مورد توجه قرار نگرفته‌اند. اما سامسونگ قصد تغییر این موضوع را دارد. با معرفی از سامسونگ گلکسی Book S و تبلیغات گسترده حول‌محور آن می‌خواهد این دستگاه را به تمام جهان معرفی کند و بگوید این همان وسیله‌ای است که نیاز برنامه‌نویسان، طراحان و دیگر افراد متخصص را برطرف خواهد کرد. از این رو ۸ گیگابایت حافظه رم در سامسونگ گلکسی Book S قرار خواهد گرفت تا بتواند برنامه‌های زیادی را بر روی این گجت هوشمند نصب نمایید. همچنین به‌نظر می‌رسد قلمی حساس به فشار نیز به‌همراه این محصول به بازار عرضه شود. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی نقاشی بکشید و به طراحی به‌صورت حرفه‌ای بپردازید. در ضمن گفته می‌شود که این دستگاه هوشمند با هشت هسته قدرت‌مند به بازار عرضه خواهد شد تا بتواند از پس کارهای سنگین بربیاید. با همه این اوصاف باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ گلکسی Book S یک محصول موفق خواهد بود یا صرفا یک دستگاه مثل دیگر مدل‌های بازار است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ گلکسی Book S می‌تواند فروش زیادی را تجربه کند؟ تاحالا تجربه استفاده از دستگاه‌های هوشمند سامسونگ را داشته‌اید؟ خوشحال خواهیم شد که نظرتان را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید