آغازی نو؛ تکفارس پوست انداخت - تکفارس 
آغازی نو؛ تکفارس پوست انداخت - تکفارس 
آغازی نو؛ تکفارس پوست انداخت - تکفارس 

آغازی نو؛ تکفارس پوست انداخت

مهرداد میرشاهی
۳ تیر ۱۳۹۸ - 22:45
آغازی نو؛ تکفارس پوست انداخت - تکفارس 

با تغییر تیم مدیریتی سایت تکفارس، تصمیم گرفتیم تا در نخستین گام، دستی به سر و روی آن بکشیم و به دنبال آن به گسترش و تنوع بخشیدن به محتوای این وب‌سایت بپردازیم.

در خصوص طراحی جدید سایت، تمام سعی بر این بوده تا با ظاهری مدرن و به‌روز، به شمایلی ساده و شیک دست پیدا کنیم تا دسترسی به محتوای سایت و بخش‌های مختلف آن، برای شما عزیزان آسان باشد. قالب جدید، از طراحی واکنش‌گرا بهره می‌برد بنابراین می‌توانید با هر نوع وسیله و نمایشگرهای مختلف در ابعاد متنوع به آن دسترسی یابید. البته طرح نهایی هنوز تکمیل نشده و قرار است بخش‌های متنوعی به آن اضافه گردد تا با باز کردن سایت، به همه بخش‌های اصلی و مطالب آن به راحتی دسترسی داشته باشید. به همین منظور، تیم ما آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان است. اگر در بخشی از سایت با مشکل مواجه شده‌اید، خواهشمندیم که آن را به ما اطلاع دهید تا خیلی سریع، نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

همانطور که پیشتر اشاره شد، برنامه‌های بزرگی برای سایت تکفارس داریم. به همین جهت نیاز بود تا ظاهر سایت را به‌روز کرده تا بتوانیم محتوای مختلف خود را راحت‌تر از قبل در دسترس شما عزیزان بگذاریم. از این لحظه به بعد، تمرکز ما برروی تولید محتوای جذاب خواهد بود. انتشار جدیدترین اخبار، تولید مقالات جذاب و اختصاصی در زمینه‌های مختلف و خلق محتوای ویدیویی جذاب، از برنامه‌های ما برای جلب نظر شما عزیزان است. تکفارس را در روزهای آینده دنبال کنید، و جزو نخستین کسانی باشید که در دوران جدید، همراه ما خواهند بود و امیدواریم در مسیر موفقیت، شما را همیشه در کنار خود داشته باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید