یک میلیون فروش در ۱۴ روز برای ۲۰ Honor - تکفارس 
یک میلیون فروش در ۱۴ روز برای ۲۰ Honor - تکفارس 
یک میلیون فروش در ۱۴ روز برای ۲۰ Honor - تکفارس 

یک میلیون فروش در ۱۴ روز برای ۲۰ Honor

محمدرضا موسوی
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - 19:00
یک میلیون فروش در ۱۴ روز برای ۲۰ Honor - تکفارس 

گوشی هوشمند honor 20 حدود یک ماه پیش در چین عرضه شد و با استقبال کم نظیر مردم این کشور رو به رو شد. یک میلیون نسخه از این دستگاه تنها در ۱۴ روز به فروش رسیده است. در ادامه برای جزئیات خبر با تکفارس همراه باشید.

مجموعه گوشی‎های هوشمند آنر ۲۰، حدود یک ماه پیش در میان اوج جنگ اقتصادی چین و آمریکا معرفی شد که هواوی در این بین به‌عنوان گروگان برای پیش برد مذاکرات توسط امریکا گرفته شده بود. پس از همایش لندن، مدیر اجرایی شرکت چینی مذکور، از اعلام تاریخ رونمایی از این مجموعه خودداری کرد.

گوشی هوشمند آنر ۲۰، اکنون تنها در چین در دسترس است و به نظر می‎رسد که فروش بسیار خوبی نیز داشته است. هواوی به‌تازگی اعلام کرد که ظرف ۱۴ روز گذشته، بیش از یک‌میلیون نسخه از این گوشی هوشمند را به فروش رسانده است. آنر نیز اعلام کرده که گوشی هوشمند Honor 20 Pro، از فردا در چین عرضه خواهد شد.

یک میلیون فروش در ۱۴ روز برای ۲۰ Honor - تکفارس 

Honor 20 Pro با ۸ گیگ رم در دو نسخه مختلف با حافظه‎های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی، عرضه خواهد شد. قیمت برای این نسخه‎ها نیز، ۴۶۰ و ۵۰۵ دلار در نظر گرفته شده است. قیمت این گوشی در مقایسه با نسخه‎هایی که قرار است به‌صورت جهانی عرضه شوند، بسیار ارزان‎تر است. گفته می‎شود قیمت این محصول در دیگر کشورها حدود ۶۰۰ یورو خواهد بود.

یک میلیون فروش در ۱۴ روز برای ۲۰ Honor - تکفارس  یک میلیون فروش در ۱۴ روز برای ۲۰ Honor - تکفارس  یک میلیون فروش در ۱۴ روز برای ۲۰ Honor - تکفارس 

به‌هرحال اکنون هواوی باید مراحل فروش گوشی هوشمند Honor 20 که قرار است از جمعه در بریتانیا عرضه شود را، پیش ببرد. خرده‌فروشان در بریتانیا هم‎اکنون شروع به پیش‌فروش نسخه پایه این محصول که از ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه برخوردار است کرده‌اند. قیمت در نظر گرفته برای Honor 20، ۳۹۹ یورو است و به مشتریانی که تا قبل از ۲۰ ژوئن سفارش دهند، یک ساعت Honor Watch Magic نیز هدیه داده می‎شود.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید