وان‎ پلاس ۷ با دوربین ۴۸ مگا پیکسلی - تکفارس 
وان‎ پلاس ۷ با دوربین ۴۸ مگا پیکسلی - تکفارس 
وان‎ پلاس ۷ با دوربین ۴۸ مگا پیکسلی - تکفارس 

وان‎ پلاس ۷ با دوربین ۴۸ مگا پیکسلی

محمدرضا موسوی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 08:00
وان‎ پلاس ۷ با دوربین ۴۸ مگا پیکسلی - تکفارس 

وان پلاس۷، گوشی هوشمند شرکت  خوش نام  چینی وان‎ پلاس که به تازگی  از آن رونمایی شده را در ادامه مورد بررسی کوتاهی قرار می‎دهیم. با تکفارس همراه باشید.

با عرضه گوشی هوشمند وان پلاس ۷ پرو، شرکت چینی سازنده این دستگاه قصد دارد عرصه را برای دستگاه‎های بالا رده شرکت‎های رقیب تنگ کند؛ اما نسخه وان پلاس ۷، برای آن دسته از افرادی که قصد صرف هزینه زیادی را ندارند، مناسب است.

ازلحاظ مشخصات، این گوشی بین وان پلاس ۶T و ۷ پرو قرار می‎گیرد. نمایشگر ۶٫۴۱ اینچی این دستگاه اپتیک امولد با وضوح تصویر ۱۰۸۰p بوده و در آن ناچ قطره‎ای دیده می‎شود. حسگر اثرانگشت درون صفحه‎ای سریع نسخه پرو و تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

حافظه داخلی مبتنی بر استاندارد‎های جدید UFS 3.0 موجب بهبود عملکرد دستگاه‎ می‎شود و در ظرفیت‎های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی موجود است همچنین با رم‎های ۶ و ۸ گیگاباتی دستگاه سازگار می‎باشد.

گوشی هوشمند وان پلاس ۷ همچون نسخه پرو از دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگا پیکسلی بهره می‎برد؛ همچنین دارای تثبیت‌کننده تصویر نوری است اما دیافراگم آن کمی تاریک‌تر (f/1.7 vs f/1.6) از نسخه پرو است؛ و دوربین دوم تنها حس‌گر میزان عمق تصویر است. به هر حال ویژگی UltraShot سبب فعال شدن HDR- تصویربرداری دامنه دینامیک بالا- و وضوح تصویر بسیار بالایی می‎شود.

دوربین سلفی دستگاه، ۱۶ مگا پیکسلی بوده و می‎تواند با کیفیت ۱۰۸۰p در حالت EIS- تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر- فیلم‌برداری کند. دوربین اصلی نیز با کیفیت ۴k- شصت فریم در ثانیه و ۱۰۸۰، ۲۴۰ فریم در ثانیه و ۷۲۰p، چهارصد و هشتاد  فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند.

وان‎ پلاس ۷ با دوربین ۴۸ مگا پیکسلی - تکفارس 

مانند نسخه پرو، وان پلاس ۷ نیز از بلندگو‎های استریو شرکت Dolby در جهت ارائه کیفیت‎ صدای مطلوب استفاده می‎کند. باتری و نحوه شارژ دستگاه با نسخه ۶T تغیری نکرده و همان ۳٫۷۰۰ میلی‎آمپر/ ولتاژ ۲۰ وات است.

 گوشی هوشمند وان پلاس در رنگ‎های خاکستری و قرمز (در چین و هند) عرضه می‎شود. قیمت گوشی وان پلاس برای مدل ۶/۱۲۸ گیگاباتی، ۵۰۰ یورو و برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی، ۵۰۰ یورو است.

 

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید