بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 
بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 
بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

اگر کامپیوتر شخصی را برای بازی ترجیح می‌دهید و یا کنسول‌های بازی PS4، Xbox One و نینتندو سوئیچ، در هر صورت یک هدست گیمینگ می‌تواند برای شما بهترین تجربه شنیداری را در بازی‌ها و چت آنلاین فراهم آورد. در این مقاله به بررسی چند مورد از بهترین هدست‌های گیمینگ در سال ۲۰۱۹ خواهیم پرداخت. با تکفارس همراه باشید

[divider][/divider]

شما ممکن است فکر کنید که خرید یک هدست بازی مختص به گیمرهای بسیار حرفه‌ای بوده و به آن‌ها محدود می‌شود اما در واقع کاربران دیگر نیز می‌توانند از این نوع محصولات استفاده کنند

فرقی نمی‌کند هدف شما از خرید هدست گیمینگ چیست؛ چه برای تجربه بازی آنلاین و بحث با دیگر بازیکنان، و یا باخبر شدن از صدای پای دشمن، خرید یک هدست گیمینگ مناسب و معقول می‌تواند نتیجه خوبی داشته باشد. البته همیشه لازم نیست هزینه‌های زیادی بابت خرید آن پرداخت کنید.

با این حال، این همیشه یک تصمیم ساده نیست و شما باید چندین عامل را در ذهن خود در نظر بگیرید:

نخست باید توجه داشته باشید که کنسول‌های سوئیچ و ۳DS تنها از هدفون‌های سیمی پشتیبانی می‌کنند، پس اگر هدف شما خرید یک هدست گیمینگ برای کنسول است، گزینه بلوتوث را فراموش کنید.

اما PS4 در هر دو حالت را پشتیبانی خواهد کرد، در Xbox One نیز این موضوع بستگی به نوع دستگاه شما دارد، جدیدترین مدل از بلوتوث پشتیبانی می‌کند، مدل‌های قدیمی‌تر تنها به صورت سیمی کار کرده و در قدیمی‌ترین مدل‌ها حتی نیاز به یک آداپتور دارید. اگر شما قصد بازی در رایانه را داشته باشید، ممکن است رایانه شما از بلوتوث پشتیبانی کند و همینطور ممکن است این قابلیت را نداشته باشد، هر چند شما همیشه می‌توانید یک هدست Wi-Fi را پیدا کنید و یا یک دانگل بلوتوث را برای رایانه خود تهیه کنید.

هدفون‌های سیمی زمان پاسخ و کیفیت صوتی بهتری را به ارمغان می‌آورند، همچنین امکانات دیگری همچون وجود میکروفون داخلی، وزن سبک، سهولت حمل و البته قابلیت‌های صوتی می‌توانند از دیگر معیارهای خرید بهتری هدست گیمینگ باشند.

اما در مورد بحث زیبایی چه؟در حالی که هدفون‌های گیمینگ در گذشته اکثرا دارای طراحی زننده‌ای بودند، شرکت‌ها این روزها درحال طراحی هدفون‌هایی هستند که به راحتی می‌توانید همانند هدفون‌های عادی از آن‌ها استفاده کنید.

ما در بررسی‌هایی که انجام دادیم هر کدام از هدفون‌ها را بر اساس کیفیت صدا، قابلیت‌ها، طراحی و قیمت سنجیدیم تا بتوانیم بهترین مشاوره برای خرید را بدون در نظر گرفتن میزان بودجه یا نیازهای شما برایتان ارائه کنیم.

[divider][/divider]

۱. Turtle Beach Elite Pro 2

امتیاز: ۴٫۵ از ۵

قیمت: ۲۴۹٫۹۹ دلار

این هدفون ممکن است بسیار گران قیمت باشد، اما ما به نظر ما Turtle Beach Elite Pro 2 کاملا ارزش خرید را دارد. Elite Pro 2 دارای کیفیت صدای باور نکردنی، باس‌های باکیفیت و غنی و صدای قابل هدایت به لطف پشتیبانی از ۷٫۱ کانون صدای فراگیر و سازگاری با گوشی‌های هوشمند است که به شما امکان برقراری تماس از طریق هدست را می‌دهد.

ما حتی نیازی به شروع بحث در مورد میزان راحتی هدست نداریم. بالشتک‌های گوشی Aerofit فوق العاده نرم و جذاب هستند و در طول زمان و با استفاده مکرر با قالب سر شما همگام خواهد شد.

اگر در مورد هزینه مشکلی ندارید، Turtle Beach Elite Pro 2 بهترین گزینه در حال حاضر است.

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

۲. Logitech G935

امتیاز: ۴٫۵ از ۵

قیمت: ۱۶۹٫۹۹ دلار

هدفون بی‌سیم Logitech G935 دارای یک طراحی بسیار جذاب است که در ترکیب با مواد با کیفیت باعث راحتی چشمگیر در هنگام استفاده شده است، حتی در زمان انجام بازی‌های طولانی، اگرچه این مدل به راحتی Elite Pro 2 که در بالا معرفی کردیم نیست. وجود کلیدهای قابل تنظیم یک نقطه قوت است که به شما اجازه می‌دهند ماکروها یا هر چیز دیگری را که برنامه ریزی کرده‌اید با آن و بدون رها کردن پروسه فعلی، اجرا کنید. رنگ‌های RGB نیز بسیاری از کاربران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اما در حالی که این هدفون دارای طراحی فوق العاده است، در بخش‌های صوتی نیز عملکردی برتر را ارائه می‌کند. باس پرقدرت است، میزان بلندی و وضوح صدا عالی بوده و صدای فراگیر آن چشمگیر است که به شما این امکان را می‌دهد که منبع صدا را با دقتی باور نکردنی مشخص کنید.

همچنین سازگاری با حالت سیمی و تقریبا تمام کنسول‌ها نیز یک خبر خوب برای مشتاقان خرید این هدفون خواهد بود.

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

۳. ۱Rore Spearhead VRX

امتیاز: ۴٫۵ از ۵

قیمت: ۱۹۹٫۹۹ دلار

۱Rore Spearhead VRX یک هدفون منحصر به فرد است از این جهت که این تنها هدست در لیست ما است که دارای ویژگی ردیابی موقعیت سر است و این قابلیت به طرز شگفت آوری خوب است. نتیجه نهایی تجربه‌ای واقع گرایانه‌ است که در آن صدا بر اساس حرکات سر شما تحت تاثیر قرار می‌گیرد. کیفیت صدا شفاف است و باس به لطف درایورهای ارتعاشی ۵۰ میلی متری بسیار پر قدرت است، تمام این موارد این هدفون را علاوه بر تبدیل کردن به یک هدفون گیمینگ مناسب، به یک هدفون عالی برای گوش دادن به موسیقی نیز تبدیل می‌کند.

همچنین این تنها هدفون لیست ما است که دارای یک میکروفن قابل تنظیم نیست، بلکه میکروفونی کوچک را در گوشه هدفون همانند به هدفون‌های استاندارد در گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است. ما مسلما شک و تردید‌های بسیاری در مورد عملکرد آن داشتیم و اگرچه که تجربه کاملی ارائه نمی‌شود اما عملکرد آن کملا از انتظارات ما فراتر بوده است.

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

۴. Best gaming headsets: SteelSeries Arctis Pro + GameDAC

امتیاز: ۴٫۵ از ۵

قیمت: ۲۴۹٫۹۹ دلار

محصولات SteelSeries جایی برای تردید باقی نمی‌گذارند و Arctis Pro + GameDAC یک نمونه کامل از این ماجرا است، کیفیت ساخت و طراحی استثنایی آن که دارای هماهنگی بالا اجزا و کیفیت صدای استثنایی بوده که همچنین بسیار قابل تنظیم و متنوع است.

GameDAC به شما امکان می‌دهد تا پروفایل‌های صوتی شخصی خود را با سهولت بسیار ایجاد کنید و به راحتی بین آن‌ها جابجا شوید که در شرایط مختلف در بازی‌ها بسیار کارآمد خواهد بود.

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

۵. Logitech G Pro

امتیاز: ۴ از ۵

قیمت: ۸۹٫۹۹ دلار

با وجود قیمت زیر ۱۰۰ پوند، هدست Logitech G Pro به نظر کاملا عملکردی در سطح هدفون‌هایی تا دو برابر قیمت خود را ارائه می‌کند. طراحی مینیمال تماما مشکی، تغییراتی را در طراوت و سپس استاندارد هدست‌های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و پرطرفدار ایجاد کرده است و این امر آن را به گزینه‌ای ایده آل برای بازی و کارهای روزانه بدل می‌کند. گوشی‌های بزرگ چرمی به راحتی در دوره‌های طولانی در اطراف گوش قرار گرفته و به جلوگیری از تعرق کمک می‌کند.

مطمئنا، کیفیت صوتی مهمترین عامل در یک هدست گیمینگ است و G Pro نیز در این مورد بسیار پیشرفت داشته است. این هدفون ارائه دهنده باس پر قدرت و شفافیت صدای مناسب است که شما را در بازی غوطه ور خواهد کرد. شایان ذکر است که این هدفون پشتیبانی از سیستم پیشرفته ۷٫۱ surround sound مانند Turtle Beach Elite Pro 2 و سایر هدست‌های برتر موجود در لیست ما را ارائه نمی‌دهد.

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

۶. Roccat Khan Pro

امتیاز: ۴ از ۵

قیمت: ۹۹٫۹۹ دلار

طراحی Rocc Khan Pro به تنهایی دلیل کافی برای خرید آن است. این سبک ترین هدست در لیست ما است و گوشی‌های زاویه دار آن واقعا در طول زمان بازی‌های طولانی تفاوت را ایجاد می‌کنند. میکروفن تاشو نیز یک ویژگی مفید است و کمک می‌کند تا از به وجود آمدن موارد ناخوشایند جلوگیری شود به خصوص برای افرادی که فراموش می‌کنند میکروفون هدفونشان را خاموش کنند.

البته این کیفیت صوتی است که باعث می‌شود طرفداران Roccatan مبهوت آن شوند؛ پشتیبانی از Hi-Res Audio ارائه شده است، صدای باس پرقدرت، شفاف، غنی و واضح است. این هدفون مناسب برای بازی و گوش دادن به موسیقی است که بسیار مفید خواهد بود، همچنین وجود جک ۳٫۵ میلی متری صدا در این هدفون به این معنی است که علاوه بر رایانه با تعدادی از کنسو‌ل‌ها و گوشی های هوشمند نیز سازگار است.

تمام این موارد برای یک هدفون ۱۰۰ دلار/ ۱۰۰ پوندی بد نیست، درست است؟

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

۷. Razer Man O’War Wireless

امتیاز: ۴ از ۵

قیمت: ۱۶۹٫۹۹ دلار

در اصل، Razer Man O’War یک هدست بی‌سیم بسیار جذاب است که به راحتی می‌تواند عملکردی در حد هدست‌های گیمینگ با دو برابر قیمت خود را ارائه کند.

این یک هدست تقریبا کامل است و از پشتیبانی صدای بی‌سیم فراگیر ۷٫۱ تا طول عمر باتری زیاد را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. این هدفون جذاب به لطف بالشتک‌های نرم و بزرکش، راحتی را برای استفاده در طولانی مدت فراهم می‌کند و برای گیمرهای L33T، این هدفون می‌تواند آرم LED Razer را از طریق نرم افزار Chroma شرکت برای PC همگام کند.

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

۸. Plantronics Rig 500 Pro

امتیاز: ۴ از ۵

قیمت: ۸۹٫۹۹ دلار

اگر بحث زیبایی را کنار بگذارید، Rig 500 Pro یک هدست فوق العاده در رنج قیمت خود است. ما در هنگام استفاده از آن کاملا فراموش کردیم که این هدفون با هزینه‌ای کمتر از ۱۰۰ پوند / ۱۰۰ دلار است و احساسی مشابه با هدفون‌های رده بالاتر در این لیست را با آن تجربه کردیم.

بدنه فلزی به این معنی است که این هدفونی راحت است و ساخته شده تا برای مدت‌ها کار کند. همنین باس‌های قدرتمند آن صداها را به خصوص در هنگام اجرای بازی‌های اکشن به خوبی به کاربران منتقل می‌کند.

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

۹. ROG Strix Fusion 500

امتیاز: ۴ از ۵

قیمت: ۸۹٫۹۹ دلار

و در نهایت آخربن گزینه لیست ما؛ با کاهش قیمت‌های اخیر، Asus ROG Strix Fusion 500 اکنون وسوسه آمیزتر از همیشه است. ممکن است این هدفون برخی از امکانات دیگر هدفون‌های گیمینگ موجود در لیست ما را نداشته باشد اما باید بگوییم که با محصولی طرف هستیم که به خوبی ساخته شده است، استفاده راحت، ساختاری مناسب و از همه مهم‌تر صدایی عالی از ویژگی‌های این هدفون است. پشتیبانی از صدای فراگیر ۷٫۱ مجازی شما را در بازی‌های مورد علاقتان غوطه‌ور خواهد کرد و به شما این امکان را می‌دهد صداهای مختلف را به راحتی در تجربه بازی خود دریافت و دنبال کنید، مخصوصا در بازی‌های شوتینگ یا تیراندازی آنلاین که در آن سرعت در زمان واکنش‌ها امری ضروری است.

اما نقد ما نسبت به این هدفون تنها در این است که با وجود سازگاری با PS4 و همچنین PC، ورودی swipe برای کنسول پشتیبانی نمی‌شود.

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

نظر شما در مورد این هدفون‌ها چیست؟ شما تجربه استفاده از کدام یک از آن‌ها را دارید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

[divider][/divider]

اگر چنان‌چه می‌خواهید بررسی تخصصی محصولی را مطالعه نمایید یا با بهترین گوشی، رایانه، پردازنده و . . . آشنا شوید ولی آن را در سایت تکفارس پیدا نمی‌کنید، مدل آن را کامنت کرده تا در اسرع وقت، مقاله آن توسط تیم تحریریه ما آماده شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید