دارک مد به مسنجر افزوده شد - تکفارس 
دارک مد به مسنجر افزوده شد - تکفارس 
دارک مد به مسنجر افزوده شد - تکفارس 

دارک مد به مسنجر افزوده شد

محمدرضا موسوی
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - 21:00
دارک مد به مسنجر افزوده شد - تکفارس 

شرکت فیسبوک که اخیراً طرح‌های متنوع زیادی را برای اپلیکیشن‌های مختلف خود در نظر گرفته، دارک مد را برای نرم‌افزار پیام‌رسان فیسبوک موسوم به مسنجر فراهم کرده است. در ادامه خبر به ایده جالب این شرکت در این خصوص خواهیم پرداخت؛ با تکفارس همراه باشید.

فیسبوک اخیراً روی پیام‌رسان خود موسوم به مسنجر تغییراتی اعمال کرده و بیشتر بر روی جنبه چت در این نرم‎افزار متمرکز شده است. فیسبوک پیش‌تر قول ارائه دارک‌ مد را به کاربران داده بود و اکنون این حالت آماده است ولی برای فعال کردن آن باید یک ترفند جالب انجام شود؛ شما باید به یک نفر ماه بدهید!

این ترفند که توسط Androied Police ،۹to5Mac و دیگر وب‌سایت‌ها مشاهده شده، ساده بنظر‌می‌آید. یک ایموجی ماه هلالی شکل برای دیگران یا خود بفرستید ، پس از مشاهده‎ی بارانی از ماه‌های هلالی شکل، وارد تنظیمات ظاهر شده شوید، در آنجا گزینه‌ای وجود دارد که با ON کردن آن می‌توانید از دارک مد لذت ببرید.

 

دارک مد به مسنجر افزوده شد - تکفارس 

 

بنا بر گزارش Android Police این قابلیت هنوز همگانی نشده است؛ بعضی از کاربران پیام‌هایی دریافت کرد‎ه‎اند که فعلاً باید منتظر عملیاتی شدن این ویژگی  بمانند.

نظر شما در مورد اخبار مزبور چیست؟ شما می‌توانید نظر خود را با به اشتراک بگذارید و همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه  techfarscom@ دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید