افزونه ی جدید فیسبوک برای جذب نوجوانان - تکفارس 
افزونه ی جدید فیسبوک برای جذب نوجوانان - تکفارس 
افزونه ی جدید فیسبوک برای جذب نوجوانان - تکفارس 

افزونه ی جدید فیسبوک برای جذب نوجوانان

امیر محمد مریخی
۲۹ دی ۱۳۹۷ - 18:00
افزونه ی جدید فیسبوک برای جذب نوجوانان - تکفارس 

درست است که اگر به تاریخچه پروژه‌‌‌های فیسبوک نگاهی بیندازیم، موفقیت چشمگیری نمی‌بینیم اما این بدان معنی نیست که فیسبوک از تلاش دست بر می‌دارد. آخرین پروژه این شرکت که «LOL» نامیده می‌شود سعی در جذب دوباره کاربران نوجوان دارد.

فیسبوک اظهار داشته‌ است که فعلا در حال تست «LOL» می‌باشد، «LOL» در واقع صفحه ای ساده از ویدئوها یا گیف‌های خنده دار است که تمام آن‌ها بر اساس موضوعاتی همچون حیوانات، شوخی‌ها و غیره دسته بندی شده‌اند.

بر اساس گفته‌های TechCrunch، «LOL» اطلاعات خود را از برترین صفحات فیسبوک استخراج می‌کند. این افزونه به طور آزمایشی در صد دبیرستان ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار گرفته است، البته دانش آموزان موظف به قبول قراردای مبنی بر عدم افشا سازی اطلاعات این افزونه شدند.

در واقع «LOL» به طور آزمایشی جایگزینی برای تب «Watch» است، فیسبوک می‌گوید که مهندسان این شرکت فعلا برای تب «Watch» برنامه ای ندارند و در حال ارزیابی این هستند که آیا «LOL» جزئی از نرم‌افزار اصلی فیسبوک باشد یا خیر.

بعد از اتمام پروژه‌های نا موفقی چون «Lasso»، «IGTV» و «Watch» فیسبوک سعی در برگرداندن بسیاری از کاربرانی است که از دست داده است دارد. فیسبوک هنوز تاریخ مشخصی را برای انتشار رسمی «LOL» اعلام نکرده است، البته دور از ذهن نیست که اگر «LOL» از آزمایش‌ها سربلند بیرون نیاید، فیسبوک به کلی از این قابلیت صرف نظر کند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید