مشخصات فنی فوق‌العاده لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion لنوو - تکفارس 
مشخصات فنی فوق‌العاده لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion لنوو - تکفارس 
مشخصات فنی فوق‌العاده لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion لنوو - تکفارس 

مشخصات فنی فوق‌العاده لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion لنوو

سید محمد معلمی
۱۸ دی ۱۳۹۷ - 20:00
مشخصات فنی فوق‌العاده لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion لنوو - تکفارس 

اگرچه تنها شش ماه از بهبود خط تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو می‌گذرد ولی این کمپانی چینی روز گذشته دوباره خانواده این رایانه‌های همراه را با عضو جدید خود آشنا کرد. این تغییر بزرگ که با مدل‌های Legion Y540 و Legion Y740 آغاز شده، دارای کارت گرافیک ان‌ویدیا GeForce RTX می‌باشد که به تازگی معرفی شده‌اند و می‌توانند از صفحه نمایش‌های ۱۴۴ هرتزی و Dolby Vision HDR پشتیبانی نمایند.

هر دو این لپ‌تاپ‌ها دارای ویژگی‌های ظاهری یکسان با مدل‌های قبلی خود هستند که به نظر نمی‌رسد چیز بدی باشد. مدل Legion Y740 یک بار دیگر دارای نمونه‌های ۱۴ و ۱۷ اینچی بوده که گویا همچون سری Y900 این مسیر را ادامه داده است. هشتمین نسل پردازنده‌های اینتل به نظر می‌رسد انتخاب خوبی به عنوان CPU این دستگاه‌ها باشد بنابراین باید شاهد حضور مدل Core i7-8750H در این لپ‌تاپ‌ها باشیم.

در مدل ۱۷ اینچی Legion Y740، شما می‌توانید از کارت گرافیک RTX 2080 و در مدل ۱۵ اینچی می‌توانید از کارت گرافیک RTX 2070 بهره ببرید. هر دوی آنها دارای اسپیکرهای Dolby و سیستم صوتی Dolby Atmos می‌باشند. ضمن اینکه صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی از فناوری G-Sync ان‌ویدیا نیز پشتیبانی می‌نماید.

مشخصات فنی فوق‌العاده لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion لنوو - تکفارس 

مدل Legion Y540 هم دارای کارت گرافیک GeForce RTX 2060 و اسپیکرهای Harman به همراه Dolby Atmos می‌باشد.

به علاوه، از نمایشگرهایی رونمایی شده که نکات جالبی در مورد آنها وجود دارد. برای مثال، صفحه نمایش Legion Y44w از رزولوشن ۳۸۴۰*۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد در حالی که سایز آن ۴۳٫۴ اینچ و نسبت بدنه به تصویر آن ۳۲:۱۰ است؛ این یعنی اندازه‌ای برابر با دو نمایشگر ۲۴ اینچی با نسبت بدنه به تصویر ۱۶:۱۰٫ نرخ بازسازی این صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی به همراه AMD FreeSync می‌باشد که کاربران می‌توانند اسپیکرهای تأیید شده Harman Kardon را در صورت نیاز جدا کنند.

همچنین در میان این محصولات، مانیتور Legion Y27gq نیز به چشم می‌خورد که ۲۷ اینچ سایز دارد و کیفیت آن به ۱۴۴۰p می‌رسد که ان‌ویدیا G-Sync وظیفه تأمین نرخ بازسازی ۲۴۰ هرتزی آن را بر عهده دارد.

مشخصات فنی فوق‌العاده لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion لنوو - تکفارس 

در کنار این دستگاه‌ها، هدست گیمینگ Legion H500 7.1 Pro Gaming صدای احاطه شونده ۷٫۱ را بدون هیچ نرم‌افزار جانبی به کاربر ارائه می‌دهد و هدست گیمینگ Legion H300 برای کسانی مناسب است که دغدغه پرداخت هزینه دارند.

کیبورد مکانیکی Legion K500 RGB که دارای ۷ دکمه برای پخش رسانه می‌باشد هم به همراه ماوس گیمینگ Legion M500 RGB معرفی شده است.

لپ‌تاپ لنوو Legion Y740 در ماه فوریه وارد بازار خواهد شد که قیمت نمونه ۱۵ اینچی آن ۱۷۵۰ و نمونه ۱۷ اینچی ۱۹۸۰ دلار می‌باشد اما مدل Legion Y540 تا ماه می در بازار رؤیت نخواهد گردید ولی به محض ورود، با قیمت ۹۳۰ دلار به فروش خواهد رسید. هر دو مانیتور نامبرده هم در ماه آوریل وارد فروشگاه‌ها خواهند شد و مدل‌های Y44w و Y27gq به ترتیب ۱۲۰۰ و ۱۰۰۰ دلار برای مشتریان آب خواهند خورد.

دیگر محصولاتی که به آنها اشاره کردیم، از ماه آوریل قابل خرید و فروش خواهند بود که هدست گیمینگ H55 7.1 Pro حدود ۱۰۰ دلار، مدل H300 تقریباً ۶۰ دلار، کیبورد K500 RGB حدوداً ۱۰۰ دلار و در نهایت ماوس گیمینگ M500 RGB با قیمت ۶۰ دلار به فروش خواهد رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید