تاریخ عرضه، مشخصات فنی کلیدی و قیمت گلکسی اس ۱۰ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه، مشخصات فنی کلیدی و قیمت گلکسی اس ۱۰ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه، مشخصات فنی کلیدی و قیمت گلکسی اس ۱۰ مشخص شد - تکفارس 

تاریخ عرضه، مشخصات فنی کلیدی و قیمت گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

سید محمد معلمی
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - 21:00
تاریخ عرضه، مشخصات فنی کلیدی و قیمت گلکسی اس ۱۰ مشخص شد - تکفارس 

پس از اینکه گلکسی اس ۹ در همایش MWC سال ۲۰۱۸ معرفی شد، شایعات مربوط به گلکسی اس ۱۰ فضای اینترنت را پر کرد ولی امروز اطلاعاتی دستگیرمان شده که می‌توانیم آنها را تقریباً قطعی بدانیم.

به گزارش تکفارس و به نقل از سایت خبری Gizmodo، یک فروشنده گوشی، تاریخ عرضه، مشخصات فنی کلیدی و قیمت نمونه‌های مختلف گلکسی اس ۱۰ را فاش کرده است.

تاریخ معرفی و عرضه گلکسی اس ۱۰

قرار است از گلکسی اس ۱۰ در همایشی که در تاریخ ۲۰ فوریه رخ خواهد داد (چند روز قبل از MWC سال ۲۰۱۹ که هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود)، رونمایی گردد. در واقع این زمان، کمی زودتر از تاریخ معرفی گلکسی اس ۹ می‌باشد زیرا از پرچمدار اسبق سامسونگ در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۱۸ رونمایی شد. ضمن اینکه گلکسی اس ۸ نیز در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۷ و در شهر نیویورک به همگان معرفی گردید.

پرچمدار بعدی سامسونگ بلافاصله پس از تمام شدن رویداد، آماده سفارش دادن خواهد بود و از تاریخ ۸ مارس نیز به دست متقاضیان خواهد رسید.

مشخصات فنی و ویژگی‌های گلکسی اس ۱۰

همان‌طور که در گذشته نیز شنیده و البته اخبار آن را نیز منتشر کرده بودیم، سه نمونه از گلکسی اس ۱۰ را مشاهده خواهیم کرد که کلاسیک‌ترین نسخه آنها، در حال حاضر گلکسی اس ۱۰ لایت شناخته می‌شود. دلیل انتخاب چنین نامی، مشخصات فنی ضعیف‌تر این دستگاه نسبت به دو مدل دیگر است. پیش از این مشخص شده بود که سامسونگ از اسامی رمز Beyond 0، Beyond 1 و Beyond 2 بهره برده بود تا به صورت غیرمستقیم خبر از تولید سه نمونه از گلکسی اس ۱۰ را بدهد.

این منبع خبری همچنین تأیید می‌کند که در دستگاه بعدی خط تولید Galaxy S، از صفحه نمایش Infinity-O استفاده خواهد شد. این نمایشگر دارای یک حفره در گوشه بالا است تا در آن دوربین سلفی جای گیرد. البته این ویژگی پیش از گلکسی اس ۱۰، در گوشی گلکسی اِی ۸ مشاهده شده است.

به علاوه، در پرچمدار آتی، یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیکی نیز به چشم خواهد خورد تا از این نظر بتواند با پرچمدار کمپانی چینی یعنی هوآوی میت ۲۰ پرو رقابت کند. ضمن اینکه محصول سامسونگ از شارژر بیسیم نیز استفاده خواهد کرد تا به وسیله این تکنولوژی، دیگر دستگاه‌ها نیز از منبع انرژی آن استفاده کنند.

در زمینه اندازه صفحه نمایش، در مدل‌های اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ لایت، به ترتیب شاهد نمایشگرهای ۶٫۱، ۶٫۴ و ۵٫۸ اینچی خواهیم بود.

قیمت گلکسی اس ۱۰ بر حسب پوند انگلیس

گلکسی اس ۱۰ لایت با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی: ۶۶۹ پوند

گلکسی اس ۱۰ معمولی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی: ۷۹۹ پوند

گلکسی اس ۱۰ معمولی با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی: ۹۹۹ پوند

گلکسی اس ۱۰ پلاس با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی: ۸۹۹ پوند

گلکسی اس ۱۰ پلاس با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی: ۱۰۹۹ پوند

گلکسی اس ۱۰ پلاس با حافظه داخلی ۱ ترابایت: ۱۳۹۹ پوند

گلکسی اس ۱۰ نمونه ۵G نخواهد داشت

بالأخره، شاید سؤال خیلی از کاربران این باشد که آیا گلکسی اس ۱۰ نسخه ۵G خواهد داشت یا خیر؟ به نظر می‌رسد پاسخ به این سؤال منفی باشد زیرا گفته می‌شود که دیگر زمان برای ساخت دستگاهی با این فناوری دیر شده است.

شما در مورد مشخصات فنی و قیمت گلکسی اس ۱۰ چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید