تفاوت اساسی تلفن‌های تاشو سونی با دیگر برندها - تکفارس 
تفاوت اساسی تلفن‌های تاشو سونی با دیگر برندها - تکفارس 
تفاوت اساسی تلفن‌های تاشو سونی با دیگر برندها - تکفارس 

تفاوت اساسی تلفن‌های تاشو سونی با دیگر برندها

امیر محمد مریخی
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - 12:30
تفاوت اساسی تلفن‌های تاشو سونی با دیگر برندها - تکفارس 

به نظر می‌آید که سال ۲۰۱۹ درحال تبدیل شدن به یک سال هیجان‌انگیز در صنعت تلفن‌های همراه است. چرا که قرار است شاهد انتشار تلفن‌هایی با مودم ۵G، گوشی‌های تاشو و صفحه نمایش‌های Infinity-O باشیم. در همین اواخر نیز شاهد معرفی تلفن‌های هوشمندی با ۱۰ گیگ رم و ۴ دوربین بوده‌ایم.

با وجود اینکه کمپانی‌ها یکی پس از دیگری در حال اعلام برنامه‌هایشان را برای سال آینده هستند سونی سکوت اختیار کرده است. این امر می‌تواند بخاطر این باشد که بخش موبایل سونی دیگر مثل گذشته در صنعت موبایل فعالیت نمی‌کند گرچه که سونی هنوز تامین کننده عظیم قطعات برای دیگر کمپانی‌ها می‌باشد. اما این بدین معنا نیست که این تولید کننده ژاپنی برنامه‌ای برای سال آینده ندارد. به نظر می‌رسد که سونی قرار است تلفن‌های تاشوی خود را به شکل متفاوتی تولید کند.

وبسایت LetsGoDigital پتنتی پیدا کرده که سونی آن را در ماه می برای سازمان جهانی مالکیت معنوی ارسال نموده و در آن دستگاه جالبی به تصویر کشیده است. این دستگاه دارای دو صفحه نمایش در جلو و پشت تلفن است که می‌شود به شش شکل مختلف از آن‌ها استفاده کرد. اساسا صفحه نمایش‌ها دارای مدهای شفاف، نیمه شفاف و غیرشفاف هستند. ظاهرا شما می‌توانید یکی از صفحه‌ها را شفاف و دیگری را غیرشفاف کنید و از آن‌ها به صورت جداگانه استفاده کنید. این پتنت همچنین به نوعی صفحه نمایش شفاف انعطاف پذیر اشاره کرد که قبلا هم در مورد آن شنیده بودیم.

البته این صرفا بدین معنا نیست که سونی قرار است تلفن تاشوی خودش را در ۲۰۱۹ منتشر کند اما ما می‌توانیم اینطور برداشت کنیم که این کمپانی ژاپنی نسبت به جریان جدید بازار تلفن‌ها بی تفاوت نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید