مدل‌های بالارده گلکسی S10 از بدنه سرامیکی بهره خواهند برد - تکفارس 
مدل‌های بالارده گلکسی S10 از بدنه سرامیکی بهره خواهند برد - تکفارس 
مدل‌های بالارده گلکسی S10 از بدنه سرامیکی بهره خواهند برد - تکفارس 

مدل‌های بالارده گلکسی S10 از بدنه سرامیکی بهره خواهند برد

میر مهدی حامی
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - 22:30
مدل‌های بالارده گلکسی S10 از بدنه سرامیکی بهره خواهند برد - تکفارس 

سامسونگ از زمان عرضه گلکسی S6 در سال ۲۰۱۵ از پنل پشت شیشه‌ای در پرچمداران خود استفاده کرده است اما احتمالا از سال آینده شاهد استفاده از بدنه سرامیکی به جای آن باشیم. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

مدل پایه گلکسی S10 شامل این موضوع نمی‌شود و بنابراین در این مدل مجددا شاهد استفاده از شیشه در بدنه به همراه صفحه نمایش تخت خواهیم بود.

با توجه به آخرین شایعات، گلکسی S10 با نمایشگر خمیده ۵٫۸ اینچ و مدل بالارده ۶٫۴۴ اینچی (که در بعضی شایعات به عنوان ۶٫۲ اینچ گزارش شده است) از پنل پشتی سرامیکی بهره خواهند برد و در ابتدا حداقل در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس خواهند بود. این احتمال وجود دارد که گلکسی اس ۱۰ بالارده و مجهز به شبکه ۵G که دارای نمایشگر ۶٫۷ اینچی می‌باشد نیز از بدنه سرامیکی استفاده کند. در این مدل میزان فضای ذخیره سازی نیز تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش خواهد یافت اما این گوشی در زمان دیرتری رونمایی خواهد شد.

پیش از این شایعات به رنگ‌های مختلف برای گلکسی S10 اشاره کرده بودند اما با توجه به این اطلاعات جدید، به نظر می‌رسد که تنها در مدل پایه با صفحه نمایش تخت، شاهد استفاده از رنگ‌های زرد و سبز باشیم. با توجه به اینکه در شیائومی Mi Mix 3 گزینه‌های رنگی دیگری نیز اضافه شده بود می‌دانیم که در ارائه گزینه‌های رنگی مختلف محدودیتی وجود ندارد و باید دید که سامسونگ در انتها پرچمداران خود را در چه رنگ‌هایی عرضه خواهد کرد.

اما چرا سرامیک؟ این مواد بسیار سخت هستند و در مقایسه با شیشه عملکرد مقاوم‌تری را در برابر خط و خراش ارائه می‌دهند. همچنین دارای براقیت و درخشندگی هستند که در پنل‌های شیشه‌ای یافت نمی‌شود و با این حال، بر خلاف استفاده از فلز، سیگنال‌ها را نیز مسدود نمی‌کند، بنابراین نیازی به فدا کردن قابلیت‌هایی نظیر NFC یا شارژ بی‌سیم نیز نخواهد بود.

نظر شما در مورد پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید