برنامه اپل برای تولید آیفون ۱۱ بدون ناچ در صفحه نمایش - تکفارس 
برنامه اپل برای تولید آیفون ۱۱ بدون ناچ در صفحه نمایش - تکفارس 
برنامه اپل برای تولید آیفون ۱۱ بدون ناچ در صفحه نمایش - تکفارس 

برنامه اپل برای تولید آیفون ۱۱ بدون ناچ در صفحه نمایش

سید محمد معلمی
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - 08:00
برنامه اپل برای تولید آیفون ۱۱ بدون ناچ در صفحه نمایش - تکفارس 

انتظار می‌رود از آیفون ۱۱ که گفته می‌شود اولین گوشی تمام صفحه نمایش اپل خواهد بود، در سال ۲۰۱۹ رونمایی شود. این خبر در حالی منتشر شده که برخی منابع مدعی شده‌اند اپل می‌خواهد دوربین سلفی را زیر صفحه نمایش پرچمدار آتی خود قرار دهد.

قابل پیش‌بینی بود که ممکن است اپل ناچ صفحه نمایش را در آیفون ۱۱ کنار بگذارد و حالا گزارشی که جدیداً منتشر شده صحت این شایعه را تأیید می‌کند.

بر اساس پتنت جدیدی که اخیراً در اینترنت در حال دست به دست شدن است، می‌توانیم دریابیم که اپل می‌خواهد روشی را پیدا کند تا ببیند چگونه می‌شود دوربین جلو را زیر نمایشگر آیفون‌هایش قرار دهد.

برای نخستین بار نیست که در مورد تکنولوژی این‌چنینی صحبت می‌شود زیرا شایعاتی نیز از کمپانی رقیب اپل یعنی سامسونگ به گوش می‌رسد که این شرکت کره‌ای قرار است دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ را زیر صفحه نمایش بگذارد تا به این صورت ظاهر تمام صفحه نمایش را به پرچمدارش اعطا کند. در واقع این شایعه تقریباً به واقعیت پیوسته زیرا سامسونگ نمایشگر New Infinity ( صفحه نمایش گلکسی اس ۱۰) را در همایش Developer خود معرفی کرده است.

از آن جایی که انتظار می‌رود از گلکسی اس ۱۰ در اوایل سال ۲۰۱۹ رونمایی شود، به نظر می‌رسد اپل وقت داشته باشد که معرفی آیفون ۱۱ خود را به ماه سپتامبر موکول نماید اما اگر کمپانی مالک iOS از رقیب خود عقب ماند، قطعاً به دیگر شرکت‌های تکنولوژی موبایل نیز نخواهد رسید زیرا احتمالاً ظاهر تمام صفحه نمایش، فناوری بعدی باشد که شرکت‌های مختلف می‌خواهند از آن بهره ببرند بنابراین محصولات اپل ممکن است قدیمی به حساب بیایند.

همچون سامسونگ، انتظار ما این است که اپل هم چندین نمونه از آیفون ۱۱ را معرفی نماید. چنین استراتژی دست اپل را باز می‌گذارد تا بتواند یک نمونه بسیار باکیفیت و فوق پیشرفته با قیمت بسیار بالا را روانه بازار نماید به همین دلیل نباید منتظر بمانیم تا محصول مقرون به صرفه‌ای را از این شرکت ببینیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید