تاریخ معرفی وان‌پلاس ۶ تی مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی وان‌پلاس ۶ تی مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی وان‌پلاس ۶ تی مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی وان‌پلاس ۶ تی مشخص شد

مصطفی اسماعیلیان
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 18:30
تاریخ معرفی وان‌پلاس ۶ تی مشخص شد - تکفارس 

بلاخره بعد از انتظارهای طولانی، شرکت وان‌پلاس در پیامی تاریخ معرفی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۶تی (OnePlus 6T) را تأیید کرد. با تک‌فارس همراه باشید.

طبق تویت منتشر شده از شرکت وان‌پلاس، گوشی هوشمند وان‌پلاس ۶تی در تاریخ ۸ آبان (۳۰ اکتبر) رونمایی خواهد شد و  محل این رویداد در سالن KDJW واقع در مجتمع ورزشی ایندیرا گاندی در شهر دهلی نو خواهد بود.

وان‌پلاس مخاطبین اصلی این رویداد را تمام جامعه‌ی کاربران عنوان کرد و به همین دلیل بلیط های این همایش به قیمت ۹۹۹ روپیه‌ی هندی از ۱۰ صبح ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) به وقت هند برای عموم مردم به فروش خواهد رسید، به این صورت شرکت‌کنندگان این رویداد اولین کسانی خواهند بود که از نزدیک قابلیت‌های گوشی هوشمند وان‌پلاس ۶تی را امتحان می‌کنند.

تنها چند ساعت قبل از اعلام رسمی تاریخ معرفی وان‌پلاس ۶تی، وب‌سات آمازون هند جزییات پیش‌فروش این گوشی هوشمند را به‌طور اتفاقی ­فاش کرد. طبق این اطلاعات، انتظار می‌رود که از همین امشب امکان سفارش پیش از موعود وان‌پلاس ۶تی وجود داشته باشد و کاربرانی که این محصول را پیش‌خرید کنند، به صورت رایگان یک ایرفون با ورودی USB Type-C دریافت خواهند کرد. البته این هدیه‌ی رایگان باعث ایجاد سردرگمی‌هایی میان کاربران شده است که آیا وان‌پلاس ۶تی دارای ایرفون پیش‌فرض نخواهد بود؟

تاریخ معرفی وان‌پلاس ۶ تی مشخص شد - تکفارس 

لازم به ذکر است که طبق شایعات منتشر شده در چند ماه اخیر، گوشی هوشمند وان‌پلاس ۶تی دارای صفحه‌ی نمایش AMOLED FullHD+  با اندازه‌ی ۶٫۴ اینچی است که انتظار می‌رود از طراحی ضد آب و محافظ گوریلا گلس بهره ببرد.

در بخش سخت‌افزار، با توجه به اینکه این گوشی هوشمند از خانواده‌ی وان‌پلاس است، انتظار می‌رود حداقل به تراشه‌ی Snapdragon 845 کوالکام مجهز شده باشد و حافظه‌ ی RAM بیش‌از ۸ گیگ را پشتیبانی کند. طبق این شایعات، وان‌پلاس ۶تی دارای ۲۵۶ گیگ حافظه‌ی داخلی است، البته به‌نظر می‌رسد در رویداد پیش‌رو نسخه‌ای نیز با حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت رونمایی شود.

در بخش دوربین نیز، انتظار داریم دو دوربین ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو داشته باشیم و باتری دستگاه نیز به قدرت ۳۷۰۰ میلی آمپر تجهیز شده باشد.

نظر شما کاربران تک‌فارس در مورد گوشی هوشمند وان‌پلاس ۶تی چیست؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید