فیسبوک لایت برای iOS نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 
فیسبوک لایت برای iOS نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 
فیسبوک لایت برای iOS نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 

فیسبوک لایت برای iOS نیز عرضه خواهد شد

میر مهدی حامی
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - 19:00
فیسبوک لایت برای iOS نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 

برنامه فیسبوک لایت از سال ۲۰۱۵ برای کاربران اندرویدی در دسترس است، با این حال برای مدت زمان طولانی فقط در بازارهای در حال توسعه قابل استفاده بود. در نهایت، امسال این برنامه به ایالات متحده، انگلستان و دیگر بازارهای توسعه یافته نیز رسید و اکنون آماده است تا برای iOS نیز منتشر شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

این برنامه در حال حاضر تنها در صورتی برای کاربران iOS در دسترس است که در ترکیه قرار داشته باشند. بنابراین به نظر می‌رسد که برنامه ریزی آهسته انتشار این برنامه همانند آنچه است که برای نسخه اندرویدی آن رخ داد، در ابتدا انتشار برای بازارهای در حال توسعه به صورت یک به یک و در نهایت بازارهای توسعه یافته.

بنابراین، اگر شما در کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده هستید و از حجم عظیمی که برنامه معمولی فیسبوک در iOS دارا می‌باشد ناراضی هستید، فعلا شانس دسترسی به فیسبوک لایت را نخواهید داشت. اما شاید در آینده نسخه جایگزین لایت به راحتی در سراسر جهان در دسترس قرار بگیرد.

فیسبوک لایت حجم بسیار کم‌تری از نسخه معمولی داشته (فقط ۵ مگابایت حجم در iOS) و همچنین از انرژی و حجم اینترنت کمتری استفاده می‌کند، که این آخرین نکته به طور کلی در بازارهای در حال توسعه از اهمیت بالاتری برخوردار است، چراکه اینترنت نامحدود و یا حتی ارزان در این کشورها آنچنان شایع نیست. در نتیجه این موضوع که شروع انتشار این برنامه از چنین کشورهایی باشد کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

شما کدام نسخه از برنامه فیسبوک را ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید