یک ویدیو از ساعت هوشمند پیکسل گوگل منتشر شد - تکفارس 
یک ویدیو از ساعت هوشمند پیکسل گوگل منتشر شد - تکفارس 
یک ویدیو از ساعت هوشمند پیکسل گوگل منتشر شد - تکفارس 

یک ویدیو از ساعت هوشمند پیکسل گوگل منتشر شد

سید محمد معلمی
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - 18:00
یک ویدیو از ساعت هوشمند پیکسل گوگل منتشر شد - تکفارس 

اگر قرار است ساعت پیکسل گوگل مانند ساعت موجود در ویدیوی زیر باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که محصولات آتی گوگل یک موفقیت بزرگ برای این کمپانی به حساب بیاید.

مدتی است که شایعات زیادی در مورد ساعت پیکسل گوگل به گوش می‌رسد. برای مثال، در ماه می بود که Evan Blass عنوان کرد ساعت هوشمند گوگل در تابستان ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. سپس در اواخر ماه آگوست، خودِ گوگل گزارش داد که قصد ندارد در سال جاری میلادی ساعت هوشمندی معرفی کند.

مدیر بخش مهندسی سیستم عامل Wear OS گفت: فکر نمی‌کنم ما امسال از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کنیم.

به هر حال، گوگل تا به امروز هنوز ساعت هوشمندش به نام پیکسل واچ را معرفی نکرده است.

حالا که قرار است هفته آینده گوگل در همایش خود از محصولات جدیدش از جمله گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال رونمایی کند، به نظر می‌رسید بتوانیم شاهد پیکسل واچ نیز باشیم ولی باز هم خبر رسیده که باید برای دیدن ساعت هوشمند با برند گوگل تا سال آتی میلادی منتظر بمانیم.

در حالی که همه منتظر تأیید تولید ساعت هوشمند پیکسل توسط گوگل هستند، ما در سایت تکفارس ویدیویی را منتشر می‌کنیم که احتمال می‌دهیم به گوگل پیکسل واچ مربوط می‌شود.

این ویدیو، تمام اطلاعات و شایعات اخیر در مورد ساعتی که این روزها سایت‌های خبری در مورد آن صحبت می‌کند را نشان می‌دهد بنابراین می‌توانیم ادعا کنیم که این همان گوگل پیکسل واچ می‌باشد.

ساعت به نمایش درآمده از جنس آلومینیوم یا استیل است که به نظر می‌رسد نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار مقاوم‌تر باشد. ابعاد این محصول نیز هم اندازه ساعت‌های معمولی است.

شاید نمایشگر گوگل پیکسل واچ ۱٫۲ اینچ اندازه و ۳۶۰*۳۶۰ رزولوشن داشته و اطراف آن را هم نوار مشکی رنگ پوشانده باشد.

در ادامه ویدیو مربوط به گوگل پیکسل واچ را ببینید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دو دکمه در اطراف باعث می‌شود که کاربر با فشردن آنها به منوی اصلی یا هوم برود. ضمن اینکه یک سنسور شمارنده ضربان قلب هم در پشت دستگاه کار گذاشته شده است.

بر خلاف گوشی‌های گوگل پیکسل ۳ که هر روز از آنها رندر و تصویر احتمالی منتشر شده است، نمی‌توانید در فضای اینترنت عکس‌های زیادی که به گوگل پیکسل واچ مربوط می‌شوند را پیدا کنید.

شاید تنها نکته‌ای که می‌توانیم در مورد ساعت هوشمند گوگل با قطعیت از آن سخن بگوییم، بحث سیستم عامل آن می‌باشد که Wear OS خواهد بود.

اگرچه این ویدیو غیررسمی است ولی بدون شک می‌توانیم بگوییم که گوگل اقدامات لازم برای تولید ساعت هوشمند خود را در دستور کار قرار داده است بنابراین چه بخواهیم و چه نخواهیم، به زودی شاهد این ساعت هوشمند خواهیم بود.

مطمئناً در همایش ۹ اکتبر گوگل، از خط تولید گوگل پیکسل بیشتر خواهیم شنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید