LG V40 ThinQ به‌طور رسمی با ۵ دوربین معرفی شد - تکفارس 
LG V40 ThinQ به‌طور رسمی با ۵ دوربین معرفی شد - تکفارس 
LG V40 ThinQ به‌طور رسمی با ۵ دوربین معرفی شد - تکفارس 

LG V40 ThinQ به‌طور رسمی با ۵ دوربین معرفی شد

میر مهدی حامی
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - 17:00
LG V40 ThinQ به‌طور رسمی با ۵ دوربین معرفی شد - تکفارس 

الجی V40 ThinQ اولین گوشی هوشمند در جهان است که به لطف سه دوربین در پشت آن کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند یک تصویر فوق عریض و یا با زوم را در هنگام تصویر برداری ثبت کنند. این دوربین سه گانه شامل یک لنز فوق عریض با زاویه دید ۱۰۷ درجه، لنز اصلی با زاویه ۷۸ درجه و لنز تله فوتو با زاویه دید ۴۵ درجه می‌شود، که قدرت زوم اپتیکال ۳ برابری را نیز برای این پرچمدار به ارمغان می‌آورند (لنزها به ترتیب ۱۶، ۲۵، ۵۰ میلی‌متر و در مجموع ۳۵ میلی‌متر می‌باشند). برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

دوربین اصلی دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱٫۴ میکروکرونی است که به طور قابل توجهی بزرگتر از پیکسل‌های ۱٫۰ میکروکرونی در الجی G7 و V35 است. این لنز با دریچه دیافراگم روشن‌تر f/1.5 و تثبیت کننده تصویر نوری همراه است، بنابراین عملکرد آن در نور کم باید بسیار بهبود یافته باشد. این همچنین اولین دوربین الجی است که فوکوس خودکار دو پیکسلی را ارائه می‌دهد.

LG V40 ThinQ به‌طور رسمی با ۵ دوربین معرفی شد - تکفارس 

دو دوربین دیگر در الجی V40 ThinQ به شما امکان می‌دهد تا تجربه عکاسی گسترده از کل محیط و یا قابلیت زوم و نزدیک شدن به سوژه عکاسی را داشته باشید. ماژول ۱۶ مگاپیکسلی به کار رفته برای دروبین فوق عریض این دستگاه از الجی G7 قرض گرفته شده و دوربین تله‌فوتو نیز ۱۲ مگاپیکسل f/2.4 می‌باشد.

هر سه دوربین پشتی دارای تثبیت کننده تصویر دیجیتال برای فیلم همراه با ضبط HDR هستند. بالارترین حالت ضبط ویدئوی ۴K در ۶۰ فریم در ثانیه بوده و حالت ۱۰۸۰p نیز در ۲۴۰ فریم بر ثانیه برای تصویر برداری آهسته در نظر گرفته شده است.

همچنین، شما می‌توانید به طور همزمان با قابلیت تصویر برداری سه گانه نسبت به عکس برداری با هر سه دوربین اقدام نمایید، این کار یک ویدیو یا GIF را از سه تصویر گرفته شده به عنوان خروجی ایجاد می‌کند. یک موتور هوش مصنوعی نیز وجود دارد که به شما در تصویر برداری کمک خواهد کرد. این موتور هوش مصنوعی می‌تواند افراد حاضر در چارچوب تصویر را تشخیص دهد و به شما برای ایجاد یک تصویر هنری زیبا نیز کمک کند.

اگرچه که قلب تپنده V40 را می‌توان دوربین آن نامید، اما این دستگاه موارد دیگر را نیز برای ارائه در جنته خود دارد. با وجود صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی Full Vision، سری V مجددا توانسته تا در این زمینه نسبت به سری G برتری خود را به‌دست آورد. این نمایشگر دارای یک پنل +QHD از نوع OLED با پشتیبانی از HDR10 و نسبت ابعاد ۱۹٫۵:۹ می‌باشد و البته بریدگی صفحه نمایش نیز مشهود است.

دوربین دوگانه سلفی نیز شامل لنز ۸ مگاپیکسلی f/1.9 با زاویه دید ۸۰ درجه و یک لنز ۵ مگاپیکسل f/2.4 با زاویه دید ۹۰ درجه می‌شود. این دو ماژول در خارج از کارخانه الجی طراحی شده و قابلیت نورپردازی پرتره استودیویی را همراه با چندین ویژگی‌ جذاب دیگر ارائه می‌دهند.

الجی V40 ThinQ همچنین امتیاز کامل IP68 و گواهینامه MIL-STD-810G را دریافت کرده است و تمام این ویژگی‌ها در بدنه‌ای با ۱۶۹ گرم وزن ارائه می‌شود که به طور قابل توجهی سبک تر از گلکسی نوت ۹ و آیفون XS Max است و تنها چند گرم وزن بیشتری نسبت به گوشی کوچک‌تر G7 دارا می‌باشد اما از طرفی یک دهم میلیمتر نازک از آن است.

LG همچنان به استفاده از هدفون‌های سیمی معتقد است که شاید دلیل آن وجود مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ ۳۲ بیتی باشد که یک تقویت صدای بسیار خوب را ارائه می‌دهد اما همه هدفون‌های بلوتوثی موجود نمی‌توانند با آن مطابقت داشته باشند. این گوشی همچنین دارای بلندگوی BoomBox نیز هست اما متاسفانه فقط یک عدد از آن برای این گوشی در نظر گرفته شده است.
V40 نسخه اندروید ۸٫۱ اوریو (با لانچر سفارشی الجی) به کمک یک پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و ۶ گیگابایت رم اجرا می‌کند. تنها گزینه ذخیر سازی موجود نیز ۶۴ گیگابایت است اما خبر خوب این است که الجی V40 همچنان از حافظه microSD پشتیبانی می‌کند.
ظرفیت باتری این گوشی ۳،۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که این گوشی را در کلاس خود جزو دستگاه‌هایی با ظرفیت باتری کمک قرار می‌دهد. اما V40 اولین گوشی الجی با قابلیت شارژ سریع بی‌سیم است. شارژ سیمی نیز از QuickCharge 3.0 پشتیبانی می‌کند.
الجی V40 ThinQ از ۱۸ اکتبر در رنگ‌های Aurora Black (مشکی شفقی) و Moroccan Blue (آبی مراکشی/ آسمانی) در دسترس خواهد بود و شروع قیمت آن نیز از ۹۰۰ دلار است.
نظر شمادر مورد این گوشی چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید