منبعی تصویر اولین گوشی رول‌شونده الجی را منتشر کرده است - تکفارس 
منبعی تصویر اولین گوشی رول‌شونده الجی را منتشر کرده است - تکفارس 

منبعی تصویر اولین گوشی رول‌شونده الجی را منتشر کرده است

آرمین مکاری
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - 14:00
منبعی تصویر اولین گوشی رول‌شونده الجی را منتشر کرده است - تکفارس 

الجی یکی از معدود شرکت‌هایی است که با استفاده از فاکتورهای مختلف در طراحی گوشی‌های هوشمند خود، نحوه استفاده از آنها را به چالش می‌کشد. این شرکت اخیراً گوشی هوشمند تاشوی خود را با نام وینگ (Wing) عرضه کرده است. جدا از آن، گفته می‌شود که این شرکت کره‌ای درحال کار بر روی یک تلفن هوشمند با قابلیت رول‌شوندگی است که جزئیات آن تا کنون مشخص نبود.

افشاگری معتبر، اطلاعاتی در مورد شکل ظاهری این گوشی هوشمند داده و با انتشار چند تصویر، این دستگاه را به نمایش گذاشته است. این طراحی، مشابه آنچه قبلاً در اختراع ثبت شده الجی دیده بودیم به نظر می‌رسد. و ما را به این فکر می‌اندازد که آیا این براساس حق ثبت اختراعاتی که قبلاً دیده ایم طراحی شده یا این دستگاه مشابه محصول واقعی است؟

الجی تنها شرکتی نیست که درحال کار برروی یک تلفن با نمایشگر رول‌شونده است، و دو شرکت سامسونگ و تی سی ال (TCL) حق ثبت اختراع گوشی‌های هوشمندی را ارائه داده‌‌اند که از یک صفحه‌نمایش قابل رول شدن برخوردار هستند، بنابراین می‌توان گفت که ممکن است این دو شرکت، اولین گوشی‌های هوشمند رول‌شونده خود را عرضه کنند تا به رقابت با الجی بپردازند.

متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های هوشمند آینده الجی و زمان عرضه آنها در دسترس نیست. اما در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، شما را درجریان آنها قرار خواهیم داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.