تکنولوژی Active Edge در گوگل پیکسل ۳ - تکفارس 
تکنولوژی Active Edge در گوگل پیکسل ۳ - تکفارس 
تکنولوژی Active Edge در گوگل پیکسل ۳ - تکفارس 

تکنولوژی Active Edge در گوگل پیکسل ۳

سید محمد معلمی
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 19:00
تکنولوژی Active Edge در گوگل پیکسل ۳ - تکفارس 

یکی از کشورهای جدیدی که قرار است گوشی‌های گوگل پیکسل ۳ و ۳ ایکس ال به آن وارد شوند، ژاپن می‌باشد. ضمن اینکه یکی از تکنولوژی‌هایی که در این دو پرچم‌دار آتی گوگل مشاهده خواهیم کرد، Active Edge نام دارد.

برای آن دسته از افرادی که نمی‌دانند Active Edge چیست، باید بگوییم که با این ویژگی شما می‌توانید گوگل اسیستنت را اجرا کنید و یا زمانی که گوشی زنگ می‌خورد، آن را بیصدا کنید.

سرعت تکنولوژی Active Edge بسیار بالاست و در موارد بسیاری می‌توان از آن استفاده کرد.

در ویدیویی که گوگل در این‌باره منتشر کرده، علاوه بر تکنولوژی Active Edge، رنگ‌های احتمالی گوگل پیکسل ۳ نیز به چشم می‌خورند که البته نمی‌توانیم این موضوع را قویاً تأیید کنیم.

تاریخ رسمی رونمایی از گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال، ۹ اکتبر تعیین شده است. به علاوه، این احتمال نیز وجود دارد که همراه با پرچم‌دارهای آتی گوگل، از یک ساعت هوشمند به نام پیکسل واچ نیز رونمایی شود.

همان‌طور که در ابتدای خبر اعلام کردیم، ژاپن امسال به عنوان یکی از کشورهایی است که محصولات گوگل در آن به فروش خواهند رسید که این اتفاق برای نخستین بار رخ خواهد داد.

نظر شما در مورد Active Edge چیست؟ دارندگان گوشی‌های پیکسل ۲ که هم‌اکنون از تکنولوژی مشابه در دستگاه‌هایشان استفاده می‌کنند، در مورد Active Edge چه فکری می‌کنند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید