آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس مشکل شارژ شدن دارند - تکفارس 
آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس مشکل شارژ شدن دارند - تکفارس 
آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس مشکل شارژ شدن دارند - تکفارس 

آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس مشکل شارژ شدن دارند

سید محمد معلمی
۷ مهر ۱۳۹۷ - 22:00
آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس مشکل شارژ شدن دارند - تکفارس 

به تازگی تعدادی از دارندگان آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس، از وجود مشکلات اتصالی خبر داده‌اند ولی به نظر می‌رسد با توجه به گزارش‌ها و شکایات اخیر، معضلات مربوط به این دو محصول جدید اپل به همین جا ختم نمی‌شود.

آنطور که در پیام‌های موجود در انجمن رسمی اپل دیده می‌شود و توسط چندین نفر دیگر نیز تأیید و حتی ویدیویی نیز در یک کانال یوتیوب منتشر شده، گویا چندین نفر از دارندگان آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس با مشکلاتی مانند شارژ آنها هنگام اتصال به کابل شارژر دست و پنجه نرم می‌کنند.

اگر قرار باشد همه چیز به خوبی کار کند، باید به محض اتصال کابل Lightning به دو گوشی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس، هم صفحه نمایش آن روشن شود و هم صدایی به معنای وصل شدن این کابل به گوش برسد در حالی که در این دو دستگاه چنین اتفاقاتی نمی‌افتد.

در واقع، با وجود اینکه کابل به گوشی وصل شده ولی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس اصلاً شارژ نمی‌شوند بنابراین کاربران چاره‌ای جز دو بار زدن روی نمایشگر گوشی خود ندارند. حتی گفته شده که در برخی موارد، این راهکار نیز جواب نمی‌دهد و گوشی‌ها به طور کلی شارژ نمی‌شوند.

علاوه بر موارد گفته شده، برخی کاربران مدعی هستند که ممکن است گوشی به صورت موقت اعلام کند که در حال شارژ شدن می‌باشد ولی پس از مدت کوتاهی، همین اعلان نیز دیگر به نمایش در نمی‌آید.

بر اساس برخی گزارشات، موارد بدتری هم وجود داشته است زیرا گوشی چندین نفر به محض متصل شدن کابل Lightning، هنگ می‌کند. مشکل وقتی حادتر می‌شود که می‌فهمیم نگه داشتن دکمه پاور برای روشن کردن صفحه نمایش نیز فایده‌ای ندارد.

در این بازه زمانی که این خبر منتشر شده است، هنوز برای کسی معلوم نشده که چرا چنین مشکلاتی رخ داده‌اند که البته به نظر برخی افراد، شاید بروزرسانی نرم‌افزار باعث بروز این معضلات شده است.

به هر ترتیب، با توجه به قیمت بالای آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس، نمی‌توانیم چنین مشکلات ابتدایی را آن هم از شرکتی مانند اپل که تجربه زیادی در تولید گوشی دارد، قابل قبول بدانیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید