گوشی Redmi Note 6 Pro در یک ویدیو مشاهده شد - تکفارس 
گوشی Redmi Note 6 Pro در یک ویدیو مشاهده شد - تکفارس 
گوشی Redmi Note 6 Pro در یک ویدیو مشاهده شد - تکفارس 

گوشی Redmi Note 6 Pro در یک ویدیو مشاهده شد

علیرضا هاشمی
۳ مهر ۱۳۹۷ - 20:00
گوشی Redmi Note 6 Pro در یک ویدیو مشاهده شد - تکفارس 

گوشی شیائومی Redmi Note 6 Pro تاکنون به صورت رسمی معرفی نشده است اما اخیرا ویدیو‌هایی زیادی از آن منتشر یافته که حتی در برخی از آن‌ها شروع بررسی این گوشی کرده‌اند. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

این ویدیو نشان می‌دهد که این گوشی چگونه بسته بندی شده و در جعبه قرار گرفته و تمامی مشخصات آن ذکر کرده است. همچنین گوشی Xiaomi Redmi Note 6 Pro در این ویدیو به طور کامل کار می‌کند، بنابراین به نظر نمی‌رسد هیچ مانعی بر سر راه عرضه این گوشی وجود داشته باشد ( این گوشی حتی گواهینامه‌ها مورد نیاز را دریافت کرده است) و احتمال دارد این موضوع مربوط به استراتژی بازاریابی شیائومی شود.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۲۶ اینچی با نسبت ابعاد تصویر ۱۹: ۹ است و از وضوح +Full HD بهره می‌برد. همانطور که شایعات پیش بینی کرده بودند، این گوشی به پردازنده Snapdragon 636 تجهیز شده است. مدل به نمایش در آمده در ویدیو، از ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی فایل‌ها دارد. رابط کاربری این گوشی نسخه MIUI 9.6 است که بر روی اندروید  ۸٫۱ Oreo اجرا می‌شود.

گوشی Xiaomi Redmi Note 6 Pro دارای دوربین دوگانه اصلی است. دوربین‌ پشتی از ترکیب یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسل تشکیل شده که در ماژول اصلی سایز پیکسل‌ها ۱٫۴ میکرو است و از قابلیت Dual Pixel AF بهره می‌برد. دوربین سلفی همانند دوربین اصلی شامل دو سنسور می‌شود که سنسور ۲ مگاپیکسلی وظیفه تشخیص عمق را دارد و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را دارد.

در درون جعبه یک شارژر ۱۰ به همراه کابل Micro USB قرار داده شده و متاسفانه شیائومی کماکان به استفاده از این پورت‌ اصرار دارد، در حالی که در گوشی‌های جدید این پورت کمتر مشاهده می‌شود. خوشبختانه در بالای گوشی، جک ۳٫۵ میلیمتری صدا در کنار سنسور IR قرار داده شده است.

تغییرات اصلی این گوشی در مقایسه با Redmi Note 5 Pro اکثرا به صفحه نمایش آن ختم می‌شوند، این گوشی بر خلاف نسخه قبلی از ناچ در بالای صحفه نمایش بهره می‌برد که قطر این گوشی را از نظر فنی افزایش می‌دهد، با این حال سطح قابل استفاده در صفحه نمایش این گوشی چندان تغییر نکرده است.

البته دوربین‌های این مدل نیز ارتقا پیدا کرده‌اند، در حالی که سایز سنسور‌های مدل قبلی ۱٫۲۵µm میکرو بود و تنها یک دوربین سلفی داشت. با این حال در زمینه ذخیره سازی گوشی Xiaomi Redmi Note 6 Pro پسرفت‌هایی داشته است زیرا ارزان‌ترین مدل Note 5 Pro از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

همانطور که پیش‌تر گفتیم، شائومی هنوز Redmi Note 6 Pro را معرفی نکرده است بنابراین قیمت این گوشی مشخص نیست اما احتمال می‌رود که خرده فروشی‌ها به زودی قیمت آن را اعلام کنند.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی Xiaomi Redmi Note 6 Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید