مشخصات OnePlus 6T و قیمت آن لو رفت - تکفارس 
مشخصات OnePlus 6T و قیمت آن لو رفت - تکفارس 
مشخصات OnePlus 6T و قیمت آن لو رفت - تکفارس 

مشخصات OnePlus 6T و قیمت آن لو رفت

وحید درگایی
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - 16:00
مشخصات OnePlus 6T و قیمت آن لو رفت - تکفارس 

دستگاه هوشمند Oneplus 6T که قرار است به صورت رسمی در ۱۷ اکتبر معرفی شود، قرار است مشخصات جذابی را یدک بکشد که یکی از آن ها حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است. ادامه خبر را در تکفارس بخوانید.

همانطور که پیش بینی و اشاره کردیم، ظاهرا قرار است قابلیت‌های جذابی در این نسخه از قاتلین سریالی شرکت OnePlus ببینیم و بنظر می‌رسد چند مورد از آن ها توسط خرده فروش‌ها به صورت اتفاقی به بیرون درز پیدا کرده‌اند.

صحبت از صفحه نمایش OnePlus 6T شد، این دستگاه قرار است با یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی معرفی شود که کیفیت آن ۲۳۴۰*۱۰۸۰ است که هم در اندازه و هم در کیفیت صفحه نمایش، برتری بسیار کمی نسبت به نسل قبل، یعنی Oneplus 6 را مشاهده می‌کنیم. در بخش دوربین، ظاهرا برای ضبط تصاویر سلفی یک دوربین ۲۵ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه قرار گرفته شده‌است. در پشت دستگاه و همچنان بخش دوربین، ظاهرا کمپانی OnePlus قصد استفاده از دوربین سه‌گانه را در OnePlus 6T دارد که اولی قرار است سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی را برای خود در نظر بگیرد، دومی ۱۲ مگاپیکسل و آخرین دوربین نیز قرار است برای ضبط تصاویر سه بعدی و همچنین عکسبرداری در تاریکی و جذب نور بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

اگر بخواهیم نگاه کوچکی به مشخصات درونی دستگاه بیندازیم باید بگوییم که قرار است برای پردازش در این دستگاه از یک پردازنده Snapdragon 845 استفاده شود که پیش‌بینی می‌شد و بنظر می‌رسد یک برای حافظه اجرایی و داخلی گزینه های متفاوتی در‌دست داشته باشیم. یکی از‌این گزینه ها ۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و نسخه دیگر این دستگاه احتمالا با ۸ گیگابایت حافظه اجرایی و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد و احتمالا شکاف میکرو اس‌دی برای افزایش حافظه داخلی نیز، در دسترس نخواهد بود. در بخش‌های دیگر ، مانند رابط کاربری و سیستم‌عامل، احتمالا ما شاهد آخرین نسخه از Oxygen OS بر روی Android 9 خوهیم بود و در بخش باتری دستگاه نیز احتمالا یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر در دسترس ما قرار خواهد گرفت ولی این مساله هنوز قطعیت ندارد چرا که در اطلاعات لو رفته چیزی راجع به باتری ذکر نشده بود. در نهایت نیز قیمت دستگاه چیزی در حدود ۵۶۹ دلار خواهد بود که به نسبت بقیه پرچمداران کاملا به صرفه است.

در کنار مشخصات لو رفته، تصویری از‌این دستگاه منتشر شده که بنظر می رسد یک طرح مفهومی از طرف یکی از علاقه‌مندان به OnePlus باشد و نمی‌توان با قطعیت به آن استناد کرد. این مساله تقبلی بودن عکس را می‌توان از حلقه دور دوربین دستگاه فهمید که نقره ای رنگ است و بدون دقت روی دوربین قرار گرفته و علاوه‌بر این مساله، دکمه های صدا و پاور در این طرح مفهومی نشان داده نشده‌اند و بزرگترین اشتباه طراح را می‌توان عدم وجود فلش عکسبرداری در کنار دوربین پشت دستگاه درنظر گرفت.

مشخصات OnePlus 6T و قیمت آن لو رفت - تکفارس 

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تکفارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید