احتمالا بهترین مدل سری جدید گوشی‌های اپل iPhone Xs Max نام خواهد داشت - تکفارس 
احتمالا بهترین مدل سری جدید گوشی‌های اپل iPhone Xs Max نام خواهد داشت - تکفارس 
احتمالا بهترین مدل سری جدید گوشی‌های اپل iPhone Xs Max نام خواهد داشت - تکفارس 

احتمالا بهترین مدل سری جدید گوشی‌های اپل iPhone Xs Max نام خواهد داشت

علیرضا هاشمی
۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - 08:30
احتمالا بهترین مدل سری جدید گوشی‌های اپل iPhone Xs Max نام خواهد داشت - تکفارس 

هفته آینده در روز ۱۲ سپتامبر، انتظار می‌رود تا اپل از سه گوشی هوشمند خود پرده‌برداری کند و از میان این سه گوشی، دو مدل مربوط به سری رده بالای iPhone Xs خواهند بود، که یکی از آن‌ها صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی خواهد داشت و دیگری به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی مجهز خواهد بود. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

در اواخر ماه آگوست تصویری از دو iPhone Xs به صورت مداوم منتشر می‌شد که نشان ‌می‌داد آیفون‌های جدید از نظر ظاهر و طراحی تفاوت چندانی نسبت آیفون X نخواهند داشت و مشابه یکدیگر خواهند بود. ما همچنین حدس می‌زنیم که ایفون جدید ۶٫۵ اینچی اپل با نام iPhone Xs Plus شناخته خواهد شد هر چند موضوع اصلی در رابطه با نام آن است.

براساس گفته‌های ۹to5Mac، اپل قصد دارد از نام iPhone Xs Max برای گوشی بزرگ آتی خود استفاده کند. همانطور که می‌دانید اپل تاکنون برای متمایز کردن مدل‌های بزرگ از مدل‌های کوچک به آن‌ها کلمه Plus را اضافه می‌کرد همانند گوشی‌های iPhone 8 Plus و iPhone 7 plus. تغییر نام Plus به Max به منظور تاکید بیشتر بر قابلیت‌های متفاوت سری آیفون X با آیفون‌های قبلی صورت گرفته است.

اگر اپل این نام را برای این گوشی برگزیند، بنابراین تلفظ نام این گوشی جالب خواهد بود و به صورت iphone ten-es Max خوانده خواهد شد به دلیل اینکه نام رسمی آیفون X فعلی در واقع iPhone ten است. هر چند با توجه به گزارش‌های رسانه‌ها و تاثیر آن‌ها بر افکار عمومی، بسیاری از مردم این گوشی را با نام iPhone Xs Max خواهند شناخت.

اگر موضوع نامگذاری این گوشی را کنار بگذاریم، گوشی iPhone Xs Max قرار است عنوان بهترین گوشی اپل را امسال به یدک بکشد. تمامی گوشی‌های آیفونی که پیش‌تر  از پسوند پلاس استفاده می‌کردند، مزایا و برتری‌های بیشتری نسبت به برادارن کوچکتر خود داشته‌اند ( همانند دوربین‌های دوگانه یا باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر) و مدل بالارده‌ی هر سری محسوب می‌شوند. در رابطه با آیفون ۶٫۵ اینچی ما نیز چنین نظری داریم و نمی‌توان این گوشی را مستثنی از این قانون دانست، هر چند ممکن است برتری‌های آن نسبت به آیفون ۵٫۸ اینچی چندان هم چشمگیر نباشد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با آیفون ۶٫۵ اینچی اپل چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید