Wear OSرابط کاربری جدیدی دریافت کرد - تکفارس 
Wear OSرابط کاربری جدیدی دریافت کرد - تکفارس 
Wear OSرابط کاربری جدیدی دریافت کرد - تکفارس 

Wear OSرابط کاربری جدیدی دریافت کرد

میر مهدی حامی
۸ شهریور ۱۳۹۷ - 17:30
Wear OSرابط کاربری جدیدی دریافت کرد - تکفارس 

گوگل به تازگی در یک پست وبلاگی خبر از طراحی مجدد سیستم عامل پوشیدنی خود (Wear OS) داده است. تمرکز گوگل اینبار در مورد کارآمدی، ویژگی‌های جدید سلامتی گوگل و دستیار گوگل است. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

در مرحله اول، منوی اعلان‌ها پیمایش ساده‌تری پیدا خواهد کرد، جمع و جور تر شده و چند میانبر کوچک نیز به آن اضافه خواهد شد. به عنوان مثال، با یک پیمایش سریع به سمت بالا به سادگی تمام اعلان‌های شما نمایش داده خواهد شد و با ضربه روی هرکدام نیز می‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید، این عمل حتی شما را از منوی اعلان‌ها خارج نیز نخواهد کرد. با کشیدن صفحه به سمت پایین نیز شما هم اکنون می‌توانید به کلیدهای میانبر مانند Google Pay و قابلیت «یافتن گوشی من» دسترسی داشته باشید.

دستیار گوگل دقیق‌تر و بیشتر مبتنی بر متن خواهد شد. دستیار گوگل اکنون می‌تواند اطلاعات مهم در مورد سفر شما را مانند رزرو هتل، برنامه پرواز و یا اینکه آب و هوا چگونه خواهد بود، به شما ارائه کند و در صورتی که نیاز به چتر داشته باشید و یا در جاده‌ها ترافیک سنگینی وجود داشته باشد به شما هشدار خواهد داد. این دستیار حتی می‌تواند رستوران‌های اطراف محل هتل را نیز به شما پیشنهاد دهد. همچنین در طول زمان این دستیار دقیق‌تر خواهد شد و ویژگی‌های بیشتری در آینده به آن اضافه خواهد شد.

در نهایت، برنامه سلامت گوگل نیز ویژگی‌های جدید و طراحی مجدد را دریافت خواهد کرد. تیم توسعه دهندگان با همکاری انجمن قلب آمریکا و سازمان بهداشت جهانی برای معرفی اهداف جدیدی که به شما در ماندن در فرم ایده‌آل کمک خواهد کرد، همکاری کرده است. البته، این اهداف بر اساس توصیه‌هایی برای هر دو فعالیت‌های روزانه و سازمانی بوده و به عنوان Heart Points و Move Minutes نامیده می‌شوند. می‌توان به راحتی و با کشیدن صفحه به سمت راست به برنامه سلامت دسترسی پیدا کرد.

انتظار می‌رود که همه این تغییرات در ماه آینده عرضه شوند که احتمالا در زمان معرفی پیکسل واچ جدید خواهد بود.

نظر شما در مورد تغییرات رخ داده در این سیستم عامل چیست؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید