آیفون‌های جدید رکورد فروش اپل را خواهند شکست - تکفارس 
آیفون‌های جدید رکورد فروش اپل را خواهند شکست - تکفارس 
آیفون‌های جدید رکورد فروش اپل را خواهند شکست - تکفارس 

آیفون‌های جدید رکورد فروش اپل را خواهند شکست

میر مهدی حامی
۴ شهریور ۱۳۹۷ - 09:00
آیفون‌های جدید رکورد فروش اپل را خواهند شکست - تکفارس 

گزارشی از یک تحلیلگر توسط ۹to5Mac منتشر شده است که ادعا می‌کند سه آیفون آینده یک موج گسترده از ارتقاء را در یک دوره ۱۲ تا ۱۸ ماهه ایجاد خواهند کرد. گزارش GBH Insights فروش ۳۵۰ میلیون آیفون برای این دوره را به دلیل تنوع محصولات ارائه شده توسط اپل به مشتریانش، در نظر گرفته است.

آیفون‌های سال گذشته به خوبی به فروش رفته‌اند اما به اندازه کافی برای متقاعد کردن تعداد زیادی از صاحبان آیفون‌های قبلی برای ارتقاء به نسخه‌های جدید کافی نبودند که به علت تفاوت نه چندان زیاد آیفون ۸ با آیفون ۷ و برچسب قیمت بالای آیفون ایکس می‌باشد. بنابراین کاربران یا می‌بایست با قیمت آیفون ایکس کنار می‌آمدند و یا دلیل خوبی برای برای ارتقاء به آیفون ۸ پیدا نمی‌کردند، که این موضوع برای نسخه‌های پلاس نیز صدق می‌کند.

اما آیفون‌های جدید تنوع بالایی را شامل می‌شوند، یک نسخ پلاس، نسخه استاندارد و نسخه اقتصادی (البته با استانداردهای قیمت گوشی‌های اپل)، بنابراین کاربران بیشتری که تا به حال برای ارتقاء گوشی‌های خود دست نگه داشته‌اند، وسوسه خواهند شد که به نسل جدید کوچ کنند که خود موجب ایجاد موج جدیدی در میزان فروش خواهد شد و احتمالا اپل رکورد خود در این زمینه را هم خواهد شکست.

به گفته این گزارش، کاربران چینی احتمالا بیشترین منفعت را خواهند برد. تخمین زده شده است که ۱۰۰ میلیون صاحب آیفون در کشور چین وجود دارد که حدود ۶۰-۷۰ میلیون نفر از آن‌ها به دنبال ارتقاء گوشی‌های خود هستند و یا در ۱۸ ماه آینده نیاز به این کار خواهند داشت.

به نظر شما تنوع آیفون‌های آینده موجب رکورد شکنی مجدد اپل خواهد شد؟ نظرات و سوالت خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید