آواتارهای جدید Xbox راهی رایانه‌های شخصی خواهند شد - تکفارس 
آواتارهای جدید Xbox راهی رایانه‌های شخصی خواهند شد - تکفارس 
آواتارهای جدید Xbox راهی رایانه‌های شخصی خواهند شد - تکفارس 

آواتارهای جدید Xbox راهی رایانه‌های شخصی خواهند شد

امیر مریخ
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - 20:00
آواتارهای جدید Xbox راهی رایانه‌های شخصی خواهند شد - تکفارس 

مایکروسافت ابتدا در ماه ژوئن اقدام به آزمایش آواتارهای جدید و متنوع سیستم Xbox Live،  بر روی صاحبان کنسول Xbox  کرد. این غول تکنولوژی دنیا، هم اکنون سعی دارد تا امروز این امکانات جدید را برای کاربران ویندوز ۱۰ بر اساس برنامه‌ی انتشاراتش در ماه اکتبر، قابل دسترس کند. ویرایشگر جدید آوتار Xbox، در حال حاضر از روی وبسایت فروشگاه مایکروسافت قابل دانلود است و این نرم‌افزار پلتفرمی است که صاحبان ویندوز ۱۰ می‌توانند با استفاده از آن به آواتار‌های جدید دسترسی پیدا کنند.

در حالی که آواتار‌های جدید در حال حاضر در یک مرحله‌ی ابتدایی قرار دارند،  اما شما این قابلیت را دارید تا شخصیت آنلاین خود را با تنظیماتی از قبیل حالت بدن، پوشاک مختلف و ژست‌های متفاوت شخصی سازی کنید. مایکروسافت در این حوزه برنامه دارد تا لیست‌های مختلی از مواردی اضافه، ژست‌های بیشتر، حالات روحی مختلف و لباس‌ها و ظاهر‌های جدید را نیز به این ویژگی اضافه کند. تمام این افزودنی‌ها به علاوه‌ی محتواهای‌  بیشتری  برای آواتار‌ها در ماه اکتبر به طور همگانی قابل دسترس قرار خواهد گرفت. ویرایشگر آواتار اکس باکس مایکروسافت که برای کاربران رایانه‌های شخصی منتشر شده است به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید بالا تنه، صورت، مو و دیگر بخش‌های کاراکتر مجازیتان را شخصی سازی کنید. تمام این شخصی سازی‌ها به منظور گسترش بیشتر شامل رنگبندی‌های مختلف نیز خواهند شد.

مایکروسافت این شمای جدید آواتار‌ها را در پروفایل گیمر تگ‌ کاربران و گاهی اوقات آن‌ها را بر روی داشبورد اصلی منوی Xbox one به نمایش در خواهد آورد تا دوستان شما از وضعیت فعال بودن شما اطلاع حاصل کنند. همچنین این موضوع به طور کامل واضح نیست که آواتارها برای کاربران ویندوز ۱۰ که از اپلیکیشن Xbox استفاده می‌کنند به چه صورت به نمایش در خواهد آمد اما این مسئله معلوم است که گیمرهای یارانه‌های شخصی قابلیت این را دارند تا از آواتارهای خود به عنوان تصاویر پروفایل استفاده کنند

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید