چگونه بازی Fortnite را برای گوشی‌های غیر از سامسونگ دانلود کنیم - تکفارس 
چگونه بازی Fortnite را برای گوشی‌های غیر از سامسونگ دانلود کنیم - تکفارس 
چگونه بازی Fortnite را برای گوشی‌های غیر از سامسونگ دانلود کنیم - تکفارس 

چگونه بازی Fortnite را برای گوشی‌های غیر از سامسونگ دانلود کنیم

سید محمد معلمی
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - 19:30
چگونه بازی Fortnite را برای گوشی‌های غیر از سامسونگ دانلود کنیم - تکفارس 

پس از مدت‌ها انتظار، بازی Fortnite برای دستگاه‌های اندرویدی نیز عرضه شده ولی مشکلی که وجود دارد این است که تنها برخی از گوشی‌ها می‌توانند آن را دانلود نمایند. حتی شایعه شده که ممکن است این بازی پرطرفدار چندین ماه در انحصار سامسونگ باشد.

البته نباید زیاد نگران بود زیرا این انحصار قرار است چند روز طول بکشد و به زودی و پس از مدتی، نسخه بتا آن برای دستگاه‌های غیر سامسونگی نیز عرضه می‌شود.

چگونگی عضو شدن برای دانلود بتا بازی Fortnite

آن دسته از افرادی که به Fortnite علاقه دارند، می‌توانند برای دریافت نسخه بتا آن، در سایت رسمی Epic Games ثبت‌نام نمایند. سپس، امکان دانلود این بازی بلافاصله فراهم می‌شود ولی توسعه‌دهندگان باید به آنها دسترسی بدهند تا بتوانند بازی خود را آغاز نمایند.

این بازی دارای گرافیک بسیار بالا و سرعت زیادی است که تنها گوشی‌هایی می‌توانند آن را اجرا کنند که مشخصات فنی فوق‌العاده‌ای دارند بنابراین اکثر گوشی‌های میان‌رده که توسط شرکت‌های تولیدکننده در طی سالیان اخیر ساخته شده‌اند، قادر به اجرای Fortnite نخواهند بود. البته اگر کاربران می‌خواهند از اینکه آیا گوشی آنها توانایی اجرا بازی Fortnite را دارد یا خیر، اطمینان حاصل کنند، می‌توانند به صفحه سؤالات پرتکرار سایت Fortnite مراجعه نمایند.

آیا گوشی من Fortnite را اجرا می‌کند؟

شرکت Epic Games می‌گوید: اگرچه نام برخی از گوشی‌ها در لیست دستگاه‌های واجد شرایط Fortnite قرار داده نشده است، ولی این بازی در دستگاه‌هایی با مشخصات فنی زیر قابل‌اجراست:

  • اندروید ۵ به بالا
  • دستگاه‌های ۶۴ بیتی
  • رم ۳ گیگ
  • GPU آدرنو ۵۳۰ یا Mali-G71 MP20 یا Mali-G72 MP12 یا بالاتر

اگر گوشی فرد متقاضی توانایی اجرای Fortnite را داشت، باید پس از ثبت‌نام، حتماً فایل APK بازی را دانلود کرده و آن را از گوگل پلی استور دریافت نکند زیرا هنوز Epic Games آن را در فروشگاه اپلیکیشن گوگل قرار نداده است.

این یعنی افراد علاقه‌مند باید گزینه نصب نرم‌افزار از منابع شناخته نشده را غیرفعال کنند که البته کار سختی نیست و با تنها چند کلیک انجام خواهد شد.

پس از اینکه بازی نصب شد، همچون دیگر نسخه‌های بتا، مدتی باید صبر کنید. به نظر می‌رسد Epic Games بازی Fortnite را با سرعت کمی ارائه کرده است بنابراین تا دسترسی کامل به امکانات آن، حتماً مدتی زمان سپری خواهد شد.

یک لحظه احتیاط

بر اساس اعلام خبرگزاری‌های مختلف و بعضاً موثق، نسخه‌های اصلاح شده‌ای از Fortnite در اینترنت وجود دارند که امکان دانلود آنها برای برخی گوشی‌ها فراهم شده است. حتماً توجه داشته باشید که این ورژن‌ها را دانلود نکنید.

حتی فایل‌های APK متعددی نیز وجود دارند که با هدف دریافت اطلاعات شخصی و حساس افراد طراحی شده‌اند. به همین دلیل است که بهترین روش برای دانلود بازی از سایت اصلی Epic Games می‌باشد. البته اگر می‌خواهید نسخه رسمی و کامل این گیم فوق‌العاده را بارگیری کنید، باید منتظر بمانید تا شرکت سازنده، آن را در گوگل پلی استور قرار دهد.

به نظر شما، آیا بازی Fortnite نیز همچون کلش آف کلنز (Clash of Clans) به محبوبیت بالایی میان افراد می‌رسد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید