مشکلات شارژ باتری کاربران Pixel XL در اندروید ۹٫۰ - تکفارس 
مشکلات شارژ باتری کاربران Pixel XL در اندروید ۹٫۰ - تکفارس 
مشکلات شارژ باتری کاربران Pixel XL در اندروید ۹٫۰ - تکفارس 

مشکلات شارژ باتری کاربران Pixel XL در اندروید ۹٫۰

وحید درگایی
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - 21:00
مشکلات شارژ باتری کاربران Pixel XL در اندروید ۹٫۰ - تکفارس 

دارندگان دستگاه های Google Pixel XL به تازگی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که بنظر می رسد بخاطر به روز رسانی جدید نسخه اندروید باشد.

کاربران Pixel XL به تازگی خبر داده اند که شارژ سریع دستگاه شان از زمانی که اندروید ۹ بر روی دستگاه قرار گرفته است به مشکل خورده اند. ولی بنظر می رسد مشکلات شارژ باتری مربوط به افرادی است که ، وقتی نسخه بتا اندروید ۹ را نصب کردند این مشکلات برایشان ایجاد شد و حالا بعد از نصب نسخه نهایی نیز این مشکلات پا برجا مانده اند.

در وب سایت حل مشکلات گوگل، جایی که اولین بار این مساله بیان شد که شارژ سریع دستگاه گوگل پیکسل ایکس ال از کار افتاده است، جوابی که گوگل به کاربران داده بود، حل نشدنی بود. فقط در دو حالت امکان دارد چنین جوابی از سمت گوگل به کاربران داده شود که یک حالت آن، نبودن امکان ایجاد تغییرات لازمه برای حل مشکل است و حالت دوم هم این است که چنین مشکلی احتمالا از نرم افزار دستگاه های خاص به گوشی سرایت کرده و باعث از کار افتادن شارژ سریع شده که می تواند نتیجه نصب یک برنامه باشد که بازهم از طرف گوگل غیرقابل حل است.

پس از آن یک بار دیگر این مشکل بر روی وبسایت حل مشکلات گوگل پست شد و طی آن این مساله بیان شد که دستگاه Pixel XL ، هنوز مشکلات سیستمی دارد. دستگاه های پیکسل باید با هر کابل استاندارد USB-PD قابلیت شارژ سریع را دارا باشند و هرموقع با این کابل ها به برق متصل می شوند ، بر روی دستگاه علامت شارژ سریع ظاهر شود ولی بنظر می رسد که بعد از به روز رسانی این دستگاه، با هر کابل استانداردی، این نوشته برای کاربران نمایش داده نمی شود و به جای آن روی صفحه نمایش گوشی علامت شارژ معمولی یا کند نمایش داده می شود.

البته این مساله را به خاطر داشته باشید که چنین مساله ای برای دستگاه های OG Pixel یا Pixel 2 و Pixel 2 XL رخ نداده است و بنظر می رسد اگر گوگل کمی تحقیقات در این زمینه انجام دهد می تواند تا حد زیادی این مشکل را برطرف یا به طور کامل آن را محو کند.

نظر شما راجع به این مساله چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید