انتظاراتی که باید از Motorola 5G Moto Mod داشته باشیم - تکفارس 
انتظاراتی که باید از Motorola 5G Moto Mod داشته باشیم - تکفارس 
انتظاراتی که باید از Motorola 5G Moto Mod داشته باشیم - تکفارس 

انتظاراتی که باید از Motorola 5G Moto Mod داشته باشیم

وحید درگایی
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - 04:44
انتظاراتی که باید از Motorola 5G Moto Mod داشته باشیم - تکفارس 

دیروز بود که موتورولا، اسمارتفون جدیدش یعنی Moto Z3 را معرفی کرد و این خبر را اعلام کرد که این دستگاه، در آمریکا فقط از طریق شرکت مخابراتی Verizon در دسترس خواهد بود. حالا می خواهیم بررسی کنیم که چه انتظاراتی باید از تکنولوژی جدید موتورولا یعنی ۵G Moto Mod داشته باشیم. ادامه خبر را در تکفارس بخوانید.

دیروز Moto Z3 معرفی شد و طی معرفی فهمیدیم که این دستگاه قرار است توسط اسنپدراگون ۸۳۵ پردازشش را انجام دهد و قیمت آن نیز ۴۸۰$ خواهد بود که طی خرید قراردادی از شرکت Verizon، می توانید آن را در اقساط ۲۴ ماهه و ۲۰ دلاری پرداخت کنید. قرار است موتورولا و ورایزن، در ابتدای سال ۲۰۱۹ تکنولوژی ۵G Moto Mod را برای این دستگاه فراهم سازند و اخبار به گوش رسیده خبر ازین موضوع می دهد که تکنولوژی به کار برده شده در Moto Z3 این قابلیت را دارد که با تکنولوژی مخابراتی Big Red هماهنگ شود و نسل پنجم اینترنت را در اختیار کاربرانش قرار دهد ولی هنوز قیمت گذاری واضحی برای تعرفه های اینترنت نسل پنجم مشخص نیست.

 تکنولوژی ۵G Moto Mod  از طیف امواج ۲۸ گیگاهرتزی ورایزن استفاده خواهد کرد و زمانی که این تکنولوژی فعال شود، تمام فعل و انفعالات اینترنتی دستگاه شما را از قبیل ۴G و ۵G به عهده خواهد گرفت. مودم X24 LTE قرار است برای کار های روزانه شما مانند وبگردی و کارهای معمولی دیگر استفاده شود و مودم X50 که توانایی استفاده از اینترنت ۵G را دارا است در زمان هایی که استفاده شما از اینترنت زیاد است مانند ویدئو های زنده و دانلود، فعال خواهد شد. در شرایط آزمایشگاهی و بهترین حالت عملکرد اینترنت نسل پنجم، سرعت دانلود تا ۳٫۵Gbps نیز بالا می رود که برآورد می شود در شرایط معمولی و استفاده کاربران این سرعت تا ۱Gbps بالا برود. برای آپلود کردن نیز ماکزیمم سرعت در آزمایشگاه ۱٫۳ Gbps بوده که بنظر می رسد در شرایط معمولی برای کاربران چیزی حدود ۴۰۰ Gbps باشد.

از آن جاییکه استفاده از اینترنت همیشه به باتری اسمارتفون فشار وارد می کند و به سرعت آن را تخلیه میکند، موتورولا در کنار باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری دستگاه، یک باتری ذخیره کوچک برای اینترنت نسل پنجم هم قرار داده که متصل به همان تکنولوژی ۵G Moto Mod است. به گفته موتورولا، دستگاه با یک بار شارژ کامل، شرایط استفاده از اینترنت نسل پنجم را در طول روز برای کاربر مهیا می کند.

در ابتدا قرار است این قابلیت فقط برای Moto Z3 فعال باشد ولی بعد از کمی، قابلیت اینترنت ۵G برای خط Moto Z2 نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید