اطلاعاتی از گوشی جدید Turing منتشر شد - تکفارس 
اطلاعاتی از گوشی جدید Turing منتشر شد - تکفارس 
اطلاعاتی از گوشی جدید Turing منتشر شد - تکفارس 

اطلاعاتی از گوشی جدید Turing منتشر شد

آرین مرادی
۹ مرداد ۱۳۹۷ - 21:45
اطلاعاتی از گوشی جدید Turing منتشر شد - تکفارس 

Turing Robotics قصد دارد باری دیگر شانس خود را در صنعت گوشی موبایل امتحان کند؛ برخلاف چند گوشی قبلی که با شکست مواجه شدند. اکنون اطلاعات جدیدی از گوشی تازه ایسن شرکت به بیرون درز کرده است که شامل قیمت و تاریخ انتشار آن می‌شود. برای جزییات بیشتر با تک فارس همراه باشید. نام این مدل جدید Hubble Phone می‌باشد. این مدل دارای دو صفحه‌ی نمایش است که این دو می‌توانند روی هم خم شوند، و یا با هر زاویه‌ای نسبت به هم قرار گیرند، البته تصور این مدل کمی سخت است و باید تا زمانی که یک مدل اولیه و یا ماکت از آن منتشر شود صبر کنیم تا به طور کامل متوجه خصوصیات این نوع صفحه نمایش شویم. این مدل حاوی چند دوربین است. یک دوربین اصلی در قسمت بالای گوشی به همراه یک سنسور همانند آیفون اکس که احتمالا هم نقش دوربین را ایفا کرده و هم برای تشخیص صورت به کار می‌رود. Turing اشاره کرده است که دوربین این گوشی این قابلیت را دارد که حرکات لب شما را دنبال کند و تنها با لب زدن نام یکی از مخاطبین شما که در Contact (دفتر تلفن) شما قرار دارد، با او تماس گیرید. دوربین این مدل، بخش بسیار بزرگی از آن را شامل می‌شود. دوربین آن دارای زوم ۱۵x بوده و دارای برنامه‌ی ویرایش ویدئو‌ها نیز می‌شود.

Turing همچنین اطلاعات دیگری نیز منتشر کرده است از جمله این‌که گوشی هوشمند مورد نظر، تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی را وارد بعد جدیدی خواهد کرد. این مدل از اینترنت همراه نسل ۵ (۵G) پشتیبانی می‌کند. با این حال هنوز نمی‌دانیم که سیستم عاملی که Turing برای این گوشی در نظر گرفته است چیست. شاید Turing واقعا با این مدل بخواهد اشتباهات گذشته‌ی خود را جبران کند ولی اگر این‌طور نباشد، برای کسانی که ۲۷۵۰ دلار برای این گوشی پرداخته‌اند واقعا ناراحت کننده خواهد بود.

این گوشی در سال ۲۰۲۰ در آمریکا، اروپا و در ماه September همان سال در چین عرضه می‌شود. Turing سابقه ی بدی در عملی کردن وعده‌هایش در حیطه‌ی گوشی‌های هوشمند داشته است، در نتیجه پیشنهاد ما نیز این است که بودجه‌ی خود را فعلاً روی این گوشی که در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود، سرمایه‌گذاری نکنید.

نظر شما چیست؟ آیا Turing قصد جبران اشتباهات گذشته‌ی خود را دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 اطلاعاتی از گوشی جدید Turing منتشر شد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید