تاریخ معرفی ساعت مچی هوشمند Nubia Alpha مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی ساعت مچی هوشمند Nubia Alpha مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی ساعت مچی هوشمند Nubia Alpha مشخص شد

سینا فخارزاده
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - 18:00
تاریخ معرفی ساعت مچی هوشمند Nubia Alpha مشخص شد - تکفارس 

نوبیا آلفا دستگاه منحصر به فردی است که تقریبا تمام قابلیت‌های یک گوشی هوشمند را در خود جای داده است اما در عین حال گجتی پوشیدنی محسوب می‌شود. با استفاده از نوبیا می‌توانید برنامه ورزشی خود را دنبال کنید. همچنین مانند سایر ساعت‌مچی‌های هوشمند می‌توانید صدا‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را نیز شخصی سازی کنید. آنچه باعث تمایز نوبیا آلفا از سایر رقیبان شده، پیشرفته بودن آن است. به صورتی که نوبیا می‌تواند از پس انجام هر کاری که از یک گوشی هوشمند انتظار داریم، برآید. علاوه بر این نوبیا قابلیت برقراری تماس و عکاسی را نیز دارد. امروز تاریخ رسمی معرفی این ساعت‌مچی هوشمند، ۸ آپریل در کشور چین اعلام شده است.

تاریخ معرفی ساعت مچی هوشمند Nubia Alpha مشخص شد - تکفارس 

با توجه به اینکه این ساعت‌مچی در نمایشگاه MWC نیز حضور داشت فرصتی برای بررسی آن فراهم شد. با اینکه ایده‌های جالبی در این ساعت گنجانده شده اما رابط کاربری و عملکرد کلی مطلوب به نظر نمی‌رسد.

یکی دیگر از نگرانی‌ها، اندازه نوبیا آلفاست. این ساعت‌مچی صفحه نمایش امولد چهار اینچی دارد و به دور مچ دست می‌پیچد که ممکن است برای بعضی از کاربران خوشایند نباشد.

پردازنده این ساعت اسنپدراگون  Wear 2100 است. مقدار حافظه رم و حافظه داخلی نیز به ترتیب یک و هشت گیگابایت می‌باشد. منبع تغذیه نوبیا آلفا نیز باتری با ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپر است که قابلیت شارژشدن نیز دارد. دوربین ۵ مگاپیکسلی این گجت با شعاع کانونی ۲٫۲ در سمت راست کنار سنسور و سایر دکمه‌ها قرار دارد. نوبیا آلفا از سیستم عامل اندروید مخصوص خود استفاده می‌کند که رابطه کاربری آن راضی کننده به نظر نمی‌رسد.

قیمت این گجت از ۴۵۰ یورو برای نسخه مشکی رنگ بدون سیمکارت شروع می‌شود و تا ۶۵۰ یورو برای نسخه طلایی رنگ eSIM  ادامه دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.