ورود شرکت تسلا به دنیای موج سواری - تکفارس 
ورود شرکت تسلا به دنیای موج سواری - تکفارس 
ورود شرکت تسلا به دنیای موج سواری - تکفارس 

ورود شرکت تسلا به دنیای موج سواری

پوریا اسدی
۸ مرداد ۱۳۹۷ - 12:00
ورود شرکت تسلا به دنیای موج سواری - تکفارس 

ماشین، شعله‌افکن، ماشین‌آلات غول‌پیکر حفاری ، موشک، پنل‌های خورشیدی – ایلان ماسک چه چیزی دیگر را عرضه خواهد کرد؟ شما تخته موج سواری را پیشنهاد می‌کنید؟ خوب، باید گفت که بله دقیقا.

بر اساس گزارش Electrek شرکت تسلا از یک محصول غیرمرتبط با کسب و کار ماشین خود رونمایی کرده است: فروش نسخه‌ی کالکتور تخته موج سواری در وب سایت خود. این وب سایت اشاره کرد که تخته موج سواری در اواخر شب جمعه به وب‌سایت تسلا اضافه شده است. در حال حاضر حین باز کردن لینک با خطای ۴۰۴ روبرو می‌شوید. معلوم نیست که این یک خطای وب‌سایت است یا چیزی دیگر. گفته می‌شود که از واحد های بسیار محدود ۱۵۰۰ دلاری که تولید شده – تنها ۲۰۰ مورد برای فروش در دسترس قرار گرفتند، بنابراین ممکن است این تخته‌های موج سواری قبلا فروخته شده باشد.

در حالی که ما نمی‌توانیم وضعیت این محصول را تایید کنیم، یک موضوع در زیر شاخه ردیت شرکت تسلا به این مفهوم اعتبار بخشیده که آنها فروخته شده است. تعداد کمی‌ از کاربران به تناقضات در تعداد تخته‌های موجود، درست قبل از اینکه صفحه بسته شود، اشاره کرده‌اند. با توجه به اطلاعات این احتمال وجود دارد که این واحدها ظرف چند ساعت پس از عرضه، فروخته شده باشند – بنابراین امیدواریم که شما قبل از تمام شدن محصول یکی از آن‌ها را خریده باشید.

این تخته در همکاری با Lost Surfboards ساخته شده و از خط تولید اتومبیل‌های الکتریکی شرکت تسلا الهام گرفته شده است. و آنها تخته‌ی موجسواری هیدروفویل الکتریکی و یا چیزی فانتزی شبیه به آن نیستند. تسلا تخته‌های موج سواری  را این گونه  توصیف می‌کند:

طراحی شده توسط Tesla Design Studio در همکاری با Lost Surfboards و Matt ‘Mayhem’ Biolos، تخته موج سواری برای ورزشکاران لیگ جهانی عرضه شده است. نسخه محدود تخته‌ی موج سواری تسلا ترکیبی از همان پوشش مات و براق با کیفیت بالایی است که در تمام اتومبیل‌های ما استفاده می‌شود. سطح بیرونی محصول با فیبر کربن سبک “Black Dart” و با الهام از فضای داخلی خودروهای ما تقویت شده است.

تخته‌ی موج سواری ممکن است برای یک شرکت ماشین به نظر عجیب و غریب بیاید ، اما این به سختی اولین باری است که شرکت تسلا پوشاک و لوازم جانبی تولید کرده است. به عنوان مثال، در وب‌سایت خود یک خط لباس برای مردان، زنان و کودکان را به فروش می‌رساند که قیمت آن از ۲۵ تا ۱۲۰ دلار برای یک ژاکت متغیر است.

و چگونه می‌توانیم شعله افکن شرکت  Boring را فراموش کنیم که برای جمع آوری پول و تبلیغات برای شرکت  Boring ایلان ماسک مورد استفاده قرار گرفت؟

به نظر می‌رسد که تخته‌های  موج سواری فروخته شده‌اند، اما با توجه به اینکه به سرعت موجودی این محصول تمام شد احتمالا شرکت  تسلا دوباره آن را موجود خواهد کرد.

آیا فکر می‌کنید که ایلان ماسک فردی نو‌آور و در عین حال عجیب است؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید