امکان ارسال پیام صوتی در لینکدین - تکفارس 
امکان ارسال پیام صوتی در لینکدین - تکفارس 
امکان ارسال پیام صوتی در لینکدین - تکفارس 

امکان ارسال پیام صوتی در لینکدین

سید محمد معلمی
۷ مرداد ۱۳۹۷ - 21:30
امکان ارسال پیام صوتی در لینکدین - تکفارس 

از آن‌جایی که شبکه اجتماعی لینکدین بیشتر برای کارمندان کارایی دارد، مسئولین این شبکه سعی کرده‌اند تا محیط اپلیکیشن موبایلی آن را به محیط کار نزدیک کنند به همین دلیل آنها امکان ارسال پیام‌های صوتی را برای کاربران خود ایجاد کرده‌اند.

این شبکه اجتماعی عقیده دارد، برخی اوقات بهتر است تا به جای تایپ متون طولانی که اتفاقاً خسته‌کننده هم هستند، فقط صدای خود را ضبط نماییم.

لینکدین در یک پست وبلاگی نوشت: اگر می‌خواهید در مورد یک مسئله، توضیحات کاملی ارائه بدهید و یا در شرایطی هستید که نمی‌توانید تایپ نمایید و یا قصد دارید چندین کار را به صورت همزمان انجام دهید، ارسال پیام صوتی بسیار راحت‌تر است زیرا این نوع پیام‌ها به شما اجازه می‌دهند تا با صدای خود با دیگران ارتباط برقرار کنید.

ارسال پیام صوتی در لینکدین

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ضبط و ارسال پیام صوتی در هفته‌های آینده برای کاربران فعال خواهد شد و همه افرادی که از نسخه اندرویدی و iOS این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، خواهند توانست از این قابلیت جدید بهره ببرند. علاوه بر دریافت پیام‌های صوتی در موبایل، افراد می‌توانند از سایت نیز اینگونه پیغام‌ها را ارسال نمایند. کاربران با ضربه زدن روی آیکون میکروفون که جدیداً در کیبورد اضافه شده، قادر خواهند بود تا پیام‌های صوتی را ضبط کنند.

لینکدین می‌گوید: امیدواریم این قابلیت سبب شود تا کاربران راحت‌تر و آن‌گونه که می‌خواهند و هر زمان که قصد دارند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

چرا لینکدین امکان ارسال پیام صوتی را اضافه کرد؟

لینکدین برای پاسخ دادن به این سؤال، سه دلیل اصلی را ذکر کرد: اولاً، راحتی کاربران. این شبکه اجتماعی فکر می‌کند (همانطور که اشاره کردیم) ارسال پیام صوتی نسبت به تایپ کردن، کار بسیار راحت‌تری است. دوماً، تأخیر نداشتن. لینکدین بر این باور است که ارسال پیام‌های صوتی به جای زنگ زدن به یکدیگر بهتر است زیرا ممکن است برخی از افراد در دسترس نباشند. سوماً، تأثیر کلامی. لینکدین می‌گوید که تأثیر پیام‌های صوتی نسبت به پیام‌های متنی بیشتر است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید