عرضه مدل جدیدی از گوشی‌های Infinity Display سامسونگ در کشور هند - تکفارس 
عرضه مدل جدیدی از گوشی‌های Infinity Display سامسونگ در کشور هند - تکفارس 
عرضه مدل جدیدی از گوشی‌های Infinity Display سامسونگ در کشور هند - تکفارس 

عرضه مدل جدیدی از گوشی‌های Infinity Display سامسونگ در کشور هند

علیرضا هاشمی
۷ مرداد ۱۳۹۷ - 08:30
عرضه مدل جدیدی از گوشی‌های Infinity Display سامسونگ در کشور هند - تکفارس 

سامسونگ برای حفظ بازار خود در کشور هند قصد دارد در هفته‌ی آینده گوشی هوشمند جدیدی با صحفه نمایش بی‌کران موسوم به “Infinity Display” را در کشور هند عرضه کند. برای جزییات بیشتر با تک‌فارس همراه باشید.

یکی از بازارهای بزرگی که سامسونگ در آن فعالیت دارد، کشور هند است. در این بین شرکت شیائومی با تولید محصولات میان رده و مقرون به صرفه طرفداران بسیاری را برای خود در این کشور بدست آورده است. فعالیت‌های گسترده‌ی شیائومی در این رده محصولات و تولید گوشی‌های هوشمند خوش قیمتی همانند Xiaomi Redmi 5، Xiaomi Redmi Note 4، باعث شده سامسونگ خطر را در نزدیکی خود ببیند. از این روی سامسونگ برای حفظ بازار خود در کشور هند قصد دارد هفته‌ی آینده گوشی هوشمند جدیدی با صحفه نمایش بی‌کران موسوم به “Infinity Display” را در کشور هند عرضه کند.

بنابر گفته‌ی منابع تولیدی به آژانس خبری IANS، در دو ماه گذشته این گوشی هوشمند دومین محصول انحصاری شرکت سامسونگ در کشور هند خواهد بود. با توجه به شایعه‌ها، این گوشی هوشمند قرار است با صفحه نمایش Super AMOLED و زبان طراحی Infinity Display به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و احتمالا ۴ گیگابایت حافظه رم عرضه شود.

عرضه مدل جدیدی از گوشی‌های Infinity Display سامسونگ در کشور هند - تکفارس 

سامسونگ اخیرا از گوشی هوشمند Galaxy On6 رونمایی کرده است و اطلاع داده که این گوشی هوشمند قرار است تنها به صورت آنلاین عرضه شود. این نخستین بار است که سامسونگ گوشی هوشمندی را به این صورت عرضه می‌کند. پیشتر خبر عرضه‌ی Galaxy On6 توسط خبرگزاری IANS گزارش شده بود. بنابراین می‌توان به این خبر اطمینان بیشتری داشت. در حال حاضر ما اطلاعات کمی در رابطه با محصول پیش رو در اختیار داریم و تنها اطلاعاتی از صحفه نمایش، حافظه و رم آن به بیرون درز پیدا کرده است. آژانس خبری IANS متعقد است که این محصول مدل پیشرفته‌تر Galaxy On6 بوده و قرار است با نام تجاری Galaxy On6+ معرفی شود.

سامسونگ تاکنون فروش بسیار خوبی از گوشی‌های میان رده در بازار کشور هند تجربه کرده است و ادعا می‌کند بیش از دو میلیون از گوشی‌های هوشمند Galaxy J8 و Galaxy J6 را در این کشور فروخته که به طور متوسط پنچاه هزار واحد در روز از زمان عرضه‌ی این دو محصول است. استقبال بی‌نظیر مردم هند از گوشی‌های هوشمند سامسونگ در بخش‌های شهری و روستایی نشان از آن دارد که این شرکت با وجود رقیبان سرسخت چینی توانسته در بخش فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش موفق ظاهر شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت سامسونگ در این کشور مربوط به نرم‌ افزارهایی مانند Chat over Video می‌شود که این شرکت مختص به کاربران هندی خود تولید می‌کند و از لحاظ تبلیغاتی وجهه‌ی خوبی را برای سامسونگ به ارمغان آورده است. سامسونگ قصد دارد علاوه‌بر حضور فیزیکی خود در این منطقه و گسترش آن، تمرکز بیشتری بر عرضه‌ی محصولات به صورت آنلاین داشته باشد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی هوشمند جدید سامسونگ چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید