تعداد کاربران گوگل درایو به یک میلیارد نفر رسید - تکفارس 
تعداد کاربران گوگل درایو به یک میلیارد نفر رسید - تکفارس 
تعداد کاربران گوگل درایو به یک میلیارد نفر رسید - تکفارس 

تعداد کاربران گوگل درایو به یک میلیارد نفر رسید

علیرضا هاشمی
۶ مرداد ۱۳۹۷ - 09:30

گوگل درایو به زودی قرار است به یکی دیگر از پلتفرم‌های میلیاردی گوگل تبدیل شود. این سرویس ابری هشتمین عضو از پلتفرم‌های موفق گوگل محسوب می‌شود و به زودی به جمع سایر سرویس‌های گوگل که بالای یک میلیارد کاربر دارند یعنی جیمیل، سیستم عامل اندروید، یوتیوب، پلی استور و گوگل مپ بپیوندد.

شرکت گوگل به تازگی در کنفرانس Google Cloud Next در شهر سانفرانسیکو این خبر را اعلام کرد که تعداد کاربران گوگل درایو به زودی به یک میلیارد نفر می رسد. گوگل معمولا عادت ندارد در مورد سرویس‌های ابری خود شلوغ کاری کند. این شرکت سال پیش در کنفراس Google I/O اعلام کرد که فایل‌های موجود در این سرویس نزدیک به ۲ تریلیون رسیده و بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال از این سرویس استفاده می‌کنند. البته امسال گوگل در کنفرانس Google I/O اخباری مبنی بر تعداد کابران این سرویس ارائه نداد و احتمالا این خبر را برای شگفت‌زده کردن حضار در کنفراس Google Cloud Next نگه داشته بود.

طی ۱۲ ماه گذشته، گوگل تلاش‌هایی مبنی بر توسعه‌ی گوگل درایو در حوزه‌ی کسب و کار داشته است. همچنین تکنولوژی‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی پیشرفت‌های زیادی در این امر داشته‌اند و برای بسیاری از کاربران این سرویس مشهود است. به علاوه ابزار Drive-centre برای تهیه فایل پستیبان و سینک در دسترس کابران سیستم عامل مک نیز قرار گرفته است.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید