ویدئو و تصاویر جدیدی از گوشی Xperia XZ3 منتشر شد - تکفارس 
ویدئو و تصاویر جدیدی از گوشی Xperia XZ3 منتشر شد - تکفارس 
ویدئو و تصاویر جدیدی از گوشی Xperia XZ3 منتشر شد - تکفارس 

ویدئو و تصاویر جدیدی از گوشی Xperia XZ3 منتشر شد

سعید حلاجیان
۳ مرداد ۱۳۹۷ - 13:32
ویدئو و تصاویر جدیدی از گوشی Xperia XZ3 منتشر شد - تکفارس 

طی روزهای گذشته تصاویری از پرچم‌دار جدید شرکت سونی یعنی Xperia XZ3 فاش شد اما به تازگی Onleaks تصاویری جدید از این گوشی را منتشر کرده است که نسبت به تصاویر قبلی، کمی باور پذیر‌تر به نظر می‌رسد. برای جزییات بیشتر با تک‌فارس همراه باشید.

یکی از نکات عجیبی که در تصاویر منتشر شده از گوشی Xperia XZ3  طی روزها و هفته‌های گذشته شاهد بوده‌ایم شباهت آن به به پرچم‌دار قبلی سونی یعنی Xperia XZ2 بود که کمی تصاویر منتشر شده را غیر قابل باور می‌ساخت. حال به تازگی Onleaks با همکاری CompareRaja که به انتشار و درز اطلاعات مربوط به  گوشی‌های هوشمند بسیار شناخته شده است، ویدئو و تصاویر جدیدی از Xperia XZ3 منتشر کرده که طراحی پرچم‌دار جدید سونی را به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید تصاویر و ویدئوی منتشر شده را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

ویدئو و تصاویر جدیدی از گوشی Xperia XZ3 منتشر شد - تکفارس  ویدئو و تصاویر جدیدی از گوشی Xperia XZ3 منتشر شد - تکفارس  ویدئو و تصاویر جدیدی از گوشی Xperia XZ3 منتشر شد - تکفارس 

در حالی‌که شایعات قبلی از دوگانه بودن دوربین گوشی Xperia XZ3 خبر می‌دادند اما بر خلاف رندرهای قبلی، به نظر می‌رسد که Xperia XZ3 فاقد دوربین دوگانه است. شاید سونی قصد دارد دوربین دوگانه را در گوشی Xperia XZ3 Premium به کار بگیرد.

با توجه به تصاویر، گوشی Xperia XZ3 دارای صفحه نمایش Full HD با شیشه خمیده  است و از لحاظ طراحی می‌توان آن  را مشابه Xperia XZ2 دانست. شایعات از این موضوع خبر می‌دهند که پرچم‌دار جدید شرکت سونی دارای صفحه‌ی نمایش ۵٫۷ اینچی بارزلوشن Full HD+ با شیشه‌ی خمیده و به حافظه‌ی رَم ۶ گیگابایتی مجهز خواهد بود. همچنین احتمالاً گوشی Xperia XZ3 دارای پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۴۵، مجهز به باطری با طرفیت ۳۲۴۰ میلی آمپر و دارای سیتسم عامل اندروید P یا اندروید اوریو باشد.

این روزها شایعات زیادی در ارتباط با پرچم‌‍دار جدید شرکت سونی یعنی Xperia XZ3 به گوش می‌رسد و از صحت تصاویر منتشر شده نیز اطلاعی نداریم. اما در هر صورت احتمالاً سونی در نمایشگاه IFA از پرچم دار جدید خود رونمایی خواهد کرد.

نظر شما کاربران تک‌فارس رابطه با این موضوع چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید