Coolppad Note 6 در هند منتشر شد - تکفارس 
Coolppad Note 6 در هند منتشر شد - تکفارس 
Coolppad Note 6 در هند منتشر شد - تکفارس 

Coolppad Note 6 در هند منتشر شد

محراب کرامتی
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 19:11
Coolppad Note 6 در هند منتشر شد - تکفارس 

کمپانی Coolpad جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام Note 6 را منتشر کرد. این اولین گوشی سلفی Coolpad است که دارای دو دوربین جلو است. این دو دوربین شامل دوربین اصلی با کیفیت ۸MP همراه با دوربین دوم ۵MP عمقی است. همچنین در جلوی خود یک فلش LED دارد. این گوشی بدون بریدگی در جلوی خود است که می‌تواند خبری خوب برای بسیاری از کاربران باشد.

این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 435 همراه با ۳ الی ۴GB رم بهره می‌برد. همچنین حافظه داخلی آن نیز در دو مدل ۳۲GB و ۶۴GB در نظر گرفته شده است. در پشت گوشی نیز یک دوربین ۱۳MP با دیافراگم f/2.2 قرار دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت در جلوی گوشی، پشتیبانی دو سیم کارت، باتری ۴۰۷۰mAh جدا نشدنی و اندروید ۷٫۱ ناگت اشاره کرد. این گوشی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و برای شارژ خود micro USB 2.0 را نیاز دارد. حافظه ی آن نیز با نصب microSD تا ۱۲۸GB قابل افزایش است.

صفحه نمایش این گوشی ۵٫۵ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 است. پنل این صفحه نمایش IPS LCD خازنی بصورت ۱۶:۹ است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش ۴۰۱ پیکسل در اینچ است. چیپست گرافیکی آن نیز Adreno 506 است و روی هم رفته با گوشی متوسطی از لحاظ سخت افزاری مواجه هستیم. این گوشی با اینکه سخت افزار مناسبی ندارد اما بر دوربین جلوی خود برای فروش در بازار ها تکیه می‌کند. زیرا تعداد گوشی هایی که بر دوربین سلفی خود اتکا می‌کنند محدود است. ورژن اندروید این دستگاه نیز احتمالا پس از مدتی به Oreo اپدیت شود.

Coolppad Note 6 در هند منتشر شد - تکفارس 

قیمت این گوشی برای مدل ۳۲GB و ۳GB رم ۱۳۵ دلار و برای مدل ۶۴GB و ۴GB رم ۱۵۰ دلار در نظر گرفته شده است. Coolpad Note 6 در رنگ طلایی منتشر شده است و خبری از ترکیب رنگ برای آن نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید