عکس‌ها و مشخصات دقیق شیائومی Redmi S2 منتشر شد - تکفارس 
عکس‌ها و مشخصات دقیق شیائومی Redmi S2 منتشر شد - تکفارس 
عکس‌ها و مشخصات دقیق شیائومی Redmi S2 منتشر شد - تکفارس 

عکس‌ها و مشخصات دقیق شیائومی Redmi S2 منتشر شد

میر مهدی حامی
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 15:01
عکس‌ها و مشخصات دقیق شیائومی Redmi S2 منتشر شد - تکفارس 

بر اساس شایعات، شیائومی اخیرا درحال سرعت بخشیدن به کارهای خود است. همانطور که وعده داده شده بود، Mi 6X / Mi A2 در تاریخ ۲۵ آوریل رونمایی شدند، اما در این رویداد به طور مشخصی از ارائه جزئیات مربوط به این گوشی‌ها صرف نظر شد تا به Redmi S2 که همه مشتاقانه منتظر آن بودند، برسند. پس از چندین شایعه که با ورود به سایت TENAA و مرجع صدور گواهینامه ۳C همراه شد، بسیار روشن است که این دستگاه بزودی عرضه خواهد شد.

این اتفاق ممکن است خیلی زودتر از آنچه که ما فکر میکردیم رخ دهد، زیرا به نظر می‌رسد که واحدهای پیش تولید شده اکنون در حال شروع به عرضه بصورت عمومی هستند. در این مورد خاص، یک منبع داخل جمهوری چک، عکس‌هایی با رزولوشن بالا و مشخصات دقیق از این دستگاه که هنوز رسما عرضه نشده را ارائه داده است.

با تایید اطلاعات منتشر شده‌ی قبلی، Redmi S2 صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچ، ۱۸:۹، مجهز به پنل IPS و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل و یا HD+ خواهد داشت. این دستگاه از چیپست کارآمد Snapdragon 625، همراه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه قابل ارتقا، بهره می‌برد.

نصب دوربین عقب دوگانه به شیوه‌ی جدید شیائومی است که در حالت عمودی قرار گرفته و شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی می‌شود. هیچ حرفی راجع به دوربین سلفی در منبع جدید ذکر نشده است. اما اطلاعات منتشر شده‌ی قبلی حکایت از دوربین سلفی ۱۶MP داشتند. عدم مطابقت قابل توجهی در اطلاعات جدید مربوط به ظرفیت باتری وجود دارد. سایت چک ادعا می‌کند که این گوشی، باتری ۴،۲۰۵ میلی آمپر ساعت دارد. که پیشرفتی بزرگی نسبت به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر که در اطلاعات قبلی ذکر شده بود، به حساب می‌آید.

جزئیات دیگر در مورد Redmi S2 شامل اندروید ۸٫۱، ROM اوریو، یک اسکنر اثر انگشت در عقب دستگاه و جک صوتی ۳٫۵mm است. دو مورد آخر ذکر شده در برخی از عکس‌های وضوح قابل مشاهده است و همچنین پورت microUSB که متاسفانه شیائومی هنوز در حال استفاده از آن است.

در عکس‌ها همچنین مشخص است که دستگاهی که به نمایش گذاشته شده، به وضوح جزو محصولات پیش تولید است، همان طور که علامت‌های موجود در جلو و عقب دستگاه این را نشان می‌دهد. ظاهرا این منبع وابسته به یک فروشگاه شیائومی است که امروز در جمهوری چک باز می‌شود. به نظر می‌رسد که این تنها توضیحی باشد که می‌توان درمورد اینکه این دستگاه از کجا آمده است، ارائه کرد. اگر چه هنوز کاملا مطمئن نیستیم که صاحبان آن برای آشکارسازی زودهنگام این دستگاه به دردسر نیوفتند.

به هرحال، ما درحال مشاهده‌ی Redmi S2 از نزدیک هستیم. به علاوه اینکه، این منبع همچنین یک دعوت‌نامه برای حضور در فروشگاه بزرگی که در پراگ واقع است را به نمایش گذاشته که می‌توان در آن به شخصه از این گوشی‌ها دیدن کرد. شاید بد نباشد که کسانی که در آن نزدیکی هستند به این فروشگاه مراجعه کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید