آیفون ۸ بدون تاخیر عرضه خواهد شد - تکفارس 
آیفون ۸ بدون تاخیر عرضه خواهد شد - تکفارس 
آیفون ۸ بدون تاخیر عرضه خواهد شد - تکفارس 

آیفون ۸ بدون تاخیر عرضه خواهد شد

علیرضا دهقان
۷ مرداد ۱۳۹۶ - 12:00
آیفون ۸ بدون تاخیر عرضه خواهد شد - تکفارس 

شایعه های مربوط به  آیفون جدید که احتمالا اپل  تا اواخر امسال رونمایی می کند ادامه دارد. گفته می‌شود که اپل شدیدا در تلاش است تا این مراسم رونمایی را به موقع برگزار کند و آن را به عقب نیاندازد. شایعه هایی در مورد این پرچم دار در فضای مجازی منتشرشده که مضمون آنها حاکی از این است که کوپرتینویی ها می‌خواهند در زیر صفحه نمایش پرچم دار بعدی خود یک سنسور اثر انگشت تعبیه کند.

بنجامین گسکین، فاش کننده  توییتری، به تازگی توییتی در فضای توییتر منتشر کرد با این مضمون که کارخانه ی  Foxconn در  Zhengzhou آزمایش و بررسی  تعدادی آیفون را شروع کرده است. همانطوری که پست آقای گسکین اشاره کرد، کار بر روی تولید آیفون سون اس و سون اس پلاس و آیفون ۸ در اوج خود قرار گرفته و رونمایی آیفون ۸ به تعویق نخواهد افتاد.

“شناساگر هویت اثر انگشت که در زیر صفحه نمایش تعبیه شده در حال آزمایش و بررسی است. شاید تا الان آزمایش آن با موفقیت تمام شده باشد.”

اگر توییت جسکین حقیقت داشته باشد ما حدس می‌زنیم که اپل در مراحل ابتدایی تولید – تنها ۲۰۰ واحد در روز مطابق با شایعه های قبلی – قرار دارد. این فرد همچنین اشاره کرد که بر خلاف گمانه زنی های قبلی جشن سالیانه آیفون به عقب نخواهد افتاد. در دومین توییت او اظهار کرد که اپل موفق شده تا یک “نسخه ی تستی” را با یک سنسور اثر انگشت داخل صفحه نمایش سر هم کند. البته این توییت چندان ارزشی ندارد چرا که همین فرد در توییت قبلی خود ادعا می‌کرد که “شاید” اپل موفق شود یک تاچ آیدی را در صفحه نمایش تعبیه کند. همچنین نسخه ی تستی ممکن است دروغ باشد ویا تنها یک دستگاه مفهومی باشد اما هر چه که باشد هنوز برای ما مشخص نیست.

مدتی پیش نیز گفته شد که اپل قیمت ابتدایی این محصول را برای زمان عرضه ۱۱۰۰  دلار تعیین کرده است، اما هنوز زمان مشخصی برای رونمایی و عرضه آن تعیین نشده است. گفته می‌شود که اپل  با مشکلاتی در تهیه پنل های اولد مواجه شده، همچنین مسائل نرم افزاری مربوط به  شاٰرژ وایرلس و تشخیص هویت صورت حل نشده و این ماه برای طراحان اپل  پر از احساس ترس و استرس بوده؛ چرا که  زمان زیادی به رونمایی آیفون ۸  نمانده است.

با اینکه ما پیشنهاد میکنیم که توییت جسکین را به عنوان یک منبع موثق اطلاعات تلقی نکنید، این توییت میتواند نشان دهد که اپل راه خود را در مواجه با مشکلات پیدا کرده است. همانطوری که به اواخر ۲۰۱۷ نزدیک می‌شویم شایعه های بیشتری در مورد آیفون ۸، آخرین پرچمدار اپل منتشر می‌شود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید