تغییراتی در سیستم نسخه آزمایشی Apple Music به وجود آمد - تکفارس 
تغییراتی در سیستم نسخه آزمایشی Apple Music به وجود آمد - تکفارس 
تغییراتی در سیستم نسخه آزمایشی Apple Music به وجود آمد - تکفارس 

تغییراتی در سیستم نسخه آزمایشی Apple Music به وجود آمد

دانیال دهقانی
۲ خرداد ۱۳۹۶ - 22:22
تغییراتی در سیستم نسخه آزمایشی Apple Music به وجود آمد - تکفارس 

تغییراتی در سیستم نسخه آزمایشی Apple Music به وجود آمد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اپل در سیستم قیمت گذاری اپل موزیک در استرالیا، اسپانیا و سوئیس تغییراتی را به وجود آورده است. اکنون ساکنان آن کشورها اگر بخواهند از سه ماه نسخه آزمایشی این سرویس بهره ببرند به ترتیب باید ۰.۹۹ دلار، ۰.۹۹ یورو و ۰.۹۹ فرانک پرداخت کنند چه در نسخه آی او اس این اپلیکیشن چه در نسخه اندروید آن. اگرچه این میزان به مانند سابق رایگان نیست، ولی باز هم برای سه ماه بهره بردن از این سرویس بسیار جالب و مطلوب محسوب می شود. البته در آمریکا و سایر کشورها هنوز این سه ماه آزمایشی رایگان است. پس از به اتمام رسیدن آن باید ۹.۹۹ دلار برای استفاده از این سرویس پرداخت کرد. البته دانش آموزان ۴.۹۹ دلار و خانواده ها با ۱۴.۹۹ دلار می توانند این سرویس را یک ماه در اختیار داشته باشند.

هنوز اپل در مورد این پولی شدن سه ماه آزمایشی این سرویس اطلاعاتی را منتشر نکرده است ولی یک فرضیه مطرح است به این ترتیب که با این کار این شرکت می خواهد برخی از هزینه های این سه ماه رایگان را جبران کند. اگر یادتان باشد اپل در ازای شنیده شدن آهنگ ها در سه ماه آزمایشی، پولی را به هنرمندان پرداخت نمی کرد. این کار موجب واکنش برخی هنرمندان همچون تیلور سوئیفت شد و به دنبال آن اپل سیستم خود در این مورد را تغییر داد.

هنوز معلوم نیست که این تغییر در سایر کشورها نیز به وجود خواهد آمد یا خیر ولی در آمریکا، بقیه رقبای این سرویس همچون اسپاتیفای هم برای اولین بار خرید، تخفیف خوبی به خریداران می دهند و به طور مثال برای اشتراک سه ماهه، به جای ۳۰ دلار ۱۰ دلار طلب می کند. باید منتظر ماند و دید که در ادامه اپل چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید