گوشی LG G6 ضد آب خواهد بود - تکفارس 
گوشی LG G6 ضد آب خواهد بود - تکفارس 
گوشی LG G6 ضد آب خواهد بود - تکفارس 

گوشی LG G6 ضد آب خواهد بود

امیر رزاق
۳ اسفند ۱۳۹۵ - 22:25
گوشی LG G6 ضد آب خواهد بود - تکفارس 

کمپانی کره ای LG امروز تیزر کوتاهی از پرچم دار جدید خود، LG G6، منتشر کرد و در آن به صورت رسمی یکی از مهم ترین قابلیت های این گوشی پرچم دار را تایید کرد، قابلیت ضد آب بودن. این ویدئو کوتاه منتشر شده اطلاعات زیاد دیگری در اختیار ما نمی گذارد و هنوز حتی نمی دانیم که این گوشی پرچم دار در چه حد ضد آب خواهد بود.

اما در هر صورت انتظار می رود که این گوشی هوشمند حداقل از گواهینامه ی IPX7 بهره ببرد که به این معنی می باشد که این گوشی سطح ضد آب بودن مشابه خانواده ی گوشی های iPhone 7 را ارائه می دهد. اما این میزان هنوز به صورت رسمی تایید نشده است و حتی ممکن است شاهد سطح ضد آب بودن بالا تری در گوشی LG G6 باشیم.

همان طور که پیش از نیز اعلام شده بود ، LG به صورت کامل از گوشی G6 در تاریخ ۲۶ فوریه در طی مراسم MWC 2017 در شهر بارسلونا رونمایی خواهد کرد و انتظار می رود که این گوشی زمانی در ماه مارس در برخی از بازار ها و احتمالا در ماه آوریل در ایالات متحده آمریکا عرضه گردد.

علاوه بر قابلیت ضد آب بودن، دیگر قابلیت ها و امکانات تایید شده ی گوشی LG G6 صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Full Vision با رزولوشن ۲۸۸۰*۱۴۴۰ ، دوربین اصلی دوگانه ی عریض و نسخه ی هفتم سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری LG UX 6.0 می باشد.

بر خلاف مدل LG G5 سال گذشته، LG G6 ماژولار نخواهد بود اما همچنان از فلز ساخته شده است. طبق گفته ها این گوشی از پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۲۱ به همراه ۴ گیگابایت رم ، پورت USB Type C ، حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری بهره می برد.

نظر شما در مورد LG G6 با توجه به مشخصات منتشر شده چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید