قیمت و تاریخ عرضه احتمالی پرچم دار بعدی LG - تکفارس 
قیمت و تاریخ عرضه احتمالی پرچم دار بعدی LG - تکفارس 

قیمت و تاریخ عرضه احتمالی پرچم دار بعدی LG

امید بصیری
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - 10:00
قیمت و تاریخ عرضه احتمالی پرچم دار بعدی LG - تکفارس 

با وجود تمام بزرگ نمایی هایی که برای گوشی ال جی جی ۶(LG G6) به دلیل بدنه بدون حاشیه آن شده است، ال جی در حال آماده کردن خود برای عرضه دومین پرچم دار امسال اش یعنی گوشی الجی وی ۳۰(LG V30) است. بر طبق سنت گوشی های سری وی، انتظار می رود وی ۳۰ نیز از به روز ترین مشخصات بازار بهره ببرد، یعنی سریع ترین پردازنده بازار، کیفیت صدای داخلی بسیار بالا با استاندارد DAC و همچنین تکاملی که از ال جی وی ۱۰ در سال ۲۰۱۵ در زمینه صفحه نمایش کاربردی تر آغاز شد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

اما غیر از همه این ها ممکن است که ال جی وی ۳۰ زودتر از همیشه به بازار بیاید. ال جی همین الان نیز اعلام کرده است که قصد دارد محصولی مرتبط با سری وی را در تاریخ ۳۱ آگوست معرفی کند و احتمال می رود که سومین نسل از سری وی منظور این شرکت بوده باشد.

تاریخ احتمالی عرضه ال جی وی ۳۰

ال جی وی ۱۰ در اکتبر سال ۲۰۱۵ معرفی و به بازار عرضه شد، درست در حوالی همان زمانی که آیفون ۶ اس(iPhone 6S) نیز به بازار عرضه شد. بی شک این بهترین زمان برای عرضه ال جی وی ۱۰ نبوده است برای همین این کمپانی تصمیم گرفت تا گوشی را کمی زودتر عرضه کند برای همین ال جی وی ۲۰ در ماه سپتامبر عرضه شد. اما مسئله این است که امسال ممکن است این گوشی حتی زودتر نیز عرضه شود. ال جی رویدادی را برای تاریخ ۳۱ آگوست تدارک دیده است، درست یک روز قبل از شروع نمایشگاه آی اِف ای ۲۰۱۷(IFA 2017). اگر مدت زمانی که بین معرفی تا عرضه گوشی های ال جی وی ۱۰ و وی ۲۰ فاصله بود را به عنوان استاندارد در نظر بگیریم، می توان انتظار داشت که ال جی وی ۳۰ در اواخر سپتامبر به بازار عرضه شود. کره جنوبی احتمالاً اولین کشوری خواهد بود که ال جی وی ۳۰ در آن عرضه می شود. گوشی های ال جی وی ۱۰ و وی ۲۰ در مناطق محدودی عرضه شدند اما مطمئنا ال جی وی ۳۰ در مناطق گسترده ای عرضه خواهد شد.

قیمت ال جی وی ۳۰

بر طبق گزارش خبرگزاری کره جنوبی، یعنی ETNEWS، حدود ۸۰۰ هزار ال جی وی ۳۰ کره جنوبی عرضه خواهد شد و قیمت احتمالی آن ۶۹۹ دلار است. اگرچه حدس زدن قیمت گوشی ها بر طبق هزینه ای که در یک منطقه خاص دارند چندان درست نیست، اما می شود انتظار داشت که برچسب قیمیتی ۶۹۹ دلاری برای نسخه ۶۴ گیگابایتی ال جی وی ۳۰ قطعی باشد. این گزارش هم‌چنین اعلام می کند که ال جی نسخه های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی ال جی وی ۳۰ را نیز تدارک دیده است که باعث می شود برچسب قیمت ۶۹۹  دلاری حد میان گوشی های سری وی باشد.

نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید